Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr er snart 8 mnd, og vi venter spent på den føste tanna (ser ut som om hjørnetennen opp er på vei nå). Planen var at når tennene kommer skal han få smake på litt brødskive. Men hva kan jeg ha på skiva? Er det lur tå dynke skiva i vann/mm eller er det unødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som gir barnet sitt brødskive her?!

Skrevet

Gutten min er 7,5 mnd og spiser foreløpig brødskive med leverpostei :)

Skrevet

kremost naturell og leverpostei

Skrevet

Ja det er leverpostei jeg har sett meg ut jeg også :) Får han kjøpbrød? Eller baker du selv? Tenker litt på altet jeg, men det er vel ikke sååå mye i kjøpbrødene?

Skrevet

Jeg prøvde første gang i dag! Ga han brødskive med leverpostei, er mange som begynner med det først. Ga han ørsmå biter uten å dynke det først, og han syns det var noen rare greier :) Prøver noen ganger til uten å dynke.

Skrevet

Han får vanlig kneip fra butikken ja,er ikke så mye salt i brød at det er noen fare hvertfall. :)

Skrevet

Lille snuppa vår på 7mnd får leverpostei, kremost og kaviar. Fikk kaviar for første gang i dag, det var noen rare greier men godt tror jeg ;O)

Noen ganger når vi er ute på farten får hun brød dyppet i fruktmos. DET ER GODT DET!!! ;O)

Vi har aldri dynket brødskiva med noe,begynte med veldig små biter!

Hun drikker veldig mye vann når hun spiser brød,blir fort litt tørr i munnen tror jeg.

Skrevet

Begynte med bittesmå smuler uten pålegg vi. Fortsatt er han glad i brød uten pålegg, som han gjerne spiser selv. Han er 8,5 mnd og får nå leverpostei, litago prim, kaviar, kaviarmix, kyllingpostei, syltetøy søtet med eple, servelat, gul og brun ost, tubeost, banan...

Skrevet

Gutten er 8,5 mnd og får leverpostei, smøreost og makrell. Makrell er favoritten:)

Skrevet

Min spiser Prim, elsker det. Samt leverpostein.

Kjøpte kneipbrød i begynnelsen, fikk anbefalt fra hs at det var enklest å starte med. Nå spises all slags typer brød, 8mnd gammel

Skrevet

min får mye rart på skiva..er 8,5 mnd

han får leverpostei, makrell i tomat, prim (med tilsatt jern), ost, smørost, lett jordbærsylt, kaviar..ja, det var vel det jeg kom på!

Jeg begynte først med ørsmå biter..nesten smuler, etter hvert tok jeg litt større biter og dynka de i fruktpure!

må si at dette tar tid!! og det er ikke vits å vente på den første tanna.. fremmtennene er ikke til hjelp i tygginga alikevel! min gutt har ingen tenner og har spist skive i 2,5mnd nå!

Skrevet

min får leverpostei. starta med litt brødskive for ca 1 uke siden. har gitt bittesmå biter. og har ikek trengt å dynke de. men jeg har MYE leverpostei på de, så det blir kanksje leverpostei med brødskive:)

han er 6,5 mnd.. hadde ikke tenkt å la han smake enda. men han hyyyylte og var flyforbanna da vi spiste lunsj en dag. strakk seg etter oss når vi tok brødskiva til munnen.. da fikk han smake for første gang. og stilt ble det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...