Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Min datter på 5 mnd har vært hjemme med pappa noen timer nå...når jeg kommer hjem oppdager jeg at fontanellen hennes er sunket litt ned.... kan det være at hun er uttørket ? rart det også for hun drikker mye og har rikelkig m urin....noen som kan hjelpe ?er bekymret....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 dytter... trenger virkelig hjelp her !!
-carina- Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Det er ikke farlig om den er litt innsunket... Det som er viktig å være på vakt over er om den buler utover. Har hun rikelig med urin er hun ikke inntørket! )
mammasgojente Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 jeg hadde en lignende opplevelse men da var hun vel ca 3 måneder, men da bare passet jeg på at hun drakk litt ekstra og alt ordnet seg.. Hadde litt panikk men var vist helt normalt... Men kan vel ikke skade å ringe legevakta bare for å sjekke?? Men vær forberedt på at de ofte ikke vil si noe over tlf og at du da evt må ta den lille med inn
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Slutt å skrive sånne tøysete innlegg, da. Når du ser at mammaen er bekymret behøver du vel ikke å skrive sånt!! Om du mener at det er noe galt så kan du jo skrive det på en litt annen måte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå