Gå til innhold

Positive resultater av trening???


kardemomme

Anbefalte innlegg

Hei og Hopp !!!

 

I dag har jeg begynt å trene på Elixia! Fikk endelig fingeren ut etter måneder med dårlig samvittighet og lav selvfølelse. Utrolig hvor vanskelig det er å komme igang med trening etter flere år som sofasliter!!!

 

I tillegg til å prøve å trene 2-3 ganger i uka spiser jeg Ingers Rugbrød + sunn mat. Holder meg unna snop/kaker/brus...

Noen som holde på med lignende opplegg??

Er interessert i å høre andres positive erfaringer med trening/sunn kost i kombinasjon. Hvor fort kan jeg forvente resultater i form av vektnedgang og eller bedre helse/kondis+???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk heva rompa 2-3 cm oden ble rundere og mer struttende etter 2 mnder!!!

I tillegg har lårene mine forandret form og gått inn 4 cm på hvert lår...

Armene har gått inn 3 cm pr arm... så JAAAAAAA det er positive resultater ;o) For ikke å snakke om økt kondis og energi :o)))

GO FOR IT sier nå bae jeg!!!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg starta å trene for noen år siden var jeg ikke ute etter slanking. Gav rett og slett litt beng i hva jeg veide. Det eneste jeg gjorde var å spise sunt og trene ofte og jeg gikk ned to buksestørrelser på omkring 3 måneder.

 

Har vanskelig for å finne motivasjonen nå da, siden jeg har blitt så stygg etter fødselen og bare vil ned i vekt, men trening og sunn mat er riktige veien å gå i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Jepp, jeg driver med lignende. Etter to tette barn og tre år uten trening klarte jeg å komme i gang - har nå holdt på siden mars! Jeg trener to ganger i uka pluss en del mosjon, spiser sunt, og lite godteri. Sprekker litt på godteri innimellom, da...

 

Jeg har fått mer overskudd og bedre humør :-), og bedre form. Jeg har gått ned bare 2 kg, men målet har vært helse og ikke slanking for meg. Magen er flatere og lårene fastere.

 

Min erfaring er at den tøffeste perioden å motivere seg er etter 3-4 uker. Kommer du over den tiden, blir det en vane. Det blir nesten et sug å ikke trene, tro det eller ei.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er avhengig av å trene og gå tur ellers blir jeg deprimert. får masse energi og livsglede.) etter 2 måneder siden jeg føst føler jeg mer mer og mer tynnere for hver dag. vet jeg har igjen 6 kg til trivselsvekta mi , men så lenge jeg ammer og trimmer vil jeg nok gå ned etterhvert. JEg gidder ikke å rushe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...