Gå til innhold

Dette bare hvisker jeg...

Anbefalte innlegg

Jeg har testet positivt både i går og i dag. Og det er helt dustete fordi jeg er bare 12 dager DPO. Men det er skikkelige blå kryss + at jeg testet med strips fra Billigtester bare for å være heeelt sikkert. Har ikke turt å si det til pappaen en gang. Jeg bare visker ennå, og holder pusten noen dager til.... Men jeg sier et bittebittelite HURRA helt, helt stille....

Og godt nyttår, alle sammen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7645316-dette-bare-hvisker-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting:

husker du fortalte du fikk pos EL test 2 dager etter forventet EL. Så ble det klaff likevel. Nicco skrev at legen hennes mente at EL ikke fant sted efter Pergo kur, og Nicco selv hadde ikke funnet ut at hun haft EL. En veninne til meg (eller venninne til min söster) ble gravid fter 11 (!) år i en alder av 40 år, og hun og mannen hennes skjönner ikke når befruktning fant sted, det stemmer ikke med EL og syklusdager osv. Den gang jeg ble gravid sist fint hadde jeg pos EL test på dag 9 , når jeg pleier å ha det på dag 12-13. Så jeg konkluderer at vi har EL ibland når vi ikke tror vi har det, og at vi bommer ibland.

Annonse

Hei igjen, og tusen takk for kjempehyggelige meldinger

Jeg tester hver dag (...og vet selvsagt at det er utrolig dumt....) og det er store blå kryss fortsatt. I går var det egentlig tantedag. Og den kom og gikk uten annet enn kvalme...

Og så måtte jeg jo innvie pappaen også; i går testet vi sammen. Han er superglad; kom hjem etter lørdagshandling med en favn full av roser. Men er realist han også og vet at dette er veeeeldig tidlig.

Tar ikke det hele innover meg helt ennå. Er uansett kjempeglad for at kroppen har bestemt seg for å virke igjen; vi har prøvd noen måneder på å få en atpåklatt, og det er snart 11 år siden vi var igang med dette sist.

Jeg krysser fingre for alle andre her inne, og kommer til å henge med her fortsatt. Og håper det går bra og at vi kan slå følge over i neste fase!

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...