Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Lurer litt på det. Tulla mi er 7 uker og her er det varmegrader for tiden. Jeg har på henne lang armet body, og sparkebukse. Noen ganger hel dress. Nå vi går ut har hun lue med for og jakke med for. Synes dere det virket lite? I dag var vi på senter så da hadde vi bare dyne og helseteppe. På helsestasjonen i dag så jeg en som hadde på tulla si strømpebukse + bukse + body + tykkstrikke jakke. I ullpose. Håper på tilbakemeldinger.. )
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 mi jente er øyeblikk 3mnd og her er det også plussgrader. hun ligger i en varn ullpose i vogna, jeg har på henne: body+strømpebukse eller bukse+tynn genser + jakke/lue.
BettyBoob Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Inne krabber han rundt i body og strømpebukse (er 4-5 plussgrader nå), ute tar jeg på ham en body, str.bukse, fleece bukse og genser (på de dagene hvor det er under 0), tynn ullue med hals og lue over. Og så stapper jeg ham nedi SNC dressen sin og tar på votter og elgskinns"tøfler" og da sitter han i vogna i min gamle skinnpose fra da jeg var liten!
børdi Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 minste på 7,5 mnd har på seg, body og str bukse inne. ute tar jeg på enten dress og lue(om vi skal gå lenge ute i vogna) eller bukse genser og jakke+ lue om vi skal i bilen eller korte turer i vogna(men da sitter han i dunpose også da.
vi blir 4 :o) Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 alle barn er så forkjellige.. lillegutt på 4 mnd er kjempevarm av seg og har bare på seg body, strømpebukse og jakke i ullposen i vogna, mens sønnen til ei i barselgruppa har strømpebukse, body, genser og full tykk ulldress uten på dette, mens han ligger i ullpose.. han er overhode ikke for varm, mens min gutt er på grensen til å være svett i nakken med det lille han har på seg.. ) vanskelig å vite, men man må jo oftest prøve seg frem litt..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Tassen her har på seg srt.bukse body genser og bukse inne noenganger bare str.bukse og body.. kommer ann på hvor varmt det er da.. Ute på trilletur i vognposen str.bukse body genser og bukse lue votter på biltur inneklær + kjeledress dunsko lue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå