Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27, men klarer ikke å kjøpe noe. Finner mye fint i butikkene, men ender alltidt opp med å legge tingene tilbake. Skal på 3D UL til uken. Når den er over og alt er ok med junior så håper jeg at kjøpelysten kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja!e bere i uke 14 enno æ da,men tør liksom itj sjå på ting engong..vet itj koffer,men d har sikkert me at man har mista før,så man får litt angst på en måte..men i uke 27,så e du jo komme såpass langt på veg da:) huske me min 1,så bynt æ å kjøp da æ va 25 uka på veg..

Skrevet

Ja kjenner meg godt igjen. Men så er det så lite man trenger. Jeg har jo to fra før, og med første kjøpte jeg og mamma vogn ganske tidlig, men henta den ikke på butikken før vi dro hjem fra barsel. Med nr to kjøpte jeg en body når jeg fikk vite det var ei jente, men venta med å vaske og finne fram klær til jeg var ca 30 uker på vei. Men du kan jo begynne å planlegge hva du trenger, det er sikkert mye mindre enn du trur.

Kanskje du har noen venninner som gir bort fordi de er ferdige, jeg har et tonn klær i ymse str nå, må faktisk sende bortimot halvparten på fretex fordi jeg ikke har plass i skapet til dukka mi. Er skikkelig usikker på dersom dette er en gutt, hvor mye gutteklær jeg har tatt vare på. Kan hende jeg må storhandle;)

Men det må jeg bare si, er helt utrulig hvor billig barneklær er på HM, egentlig. Og helt grei kvalitet!

Skrevet

Det er første barnet og jeg har ikke noe. Mistet tvillinger i uke 12 tidligere i år og tror nok at jeg er redd for at det skal gå galt igjen. MEN i uke 27 så er det bare tegn på at dette går veldig bra!! Skal på privat UL mandag og da regner jeg med at visakortet kommer til å gå varmt etter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...