Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ringte til legen i går...luringen hadde misforstått sambo å trodde at vi begge var ferdige med utredningen...så han skulle sende søknad til prøverør..

så i går da jeg ringte så måtte han ringe det lokale sykehuset for å høre om jeg trenger mer utredning..så da venter jeg på brev fra både det lokale sykehuset og st.olavs...

jeg har bare tatt blodprøven og vært til gyn...i fjor vår fant jeg ut at jeg har cyster på høyre eggstokk så fikk sjekka det med ul (vanlig og innvendig) .gyn som jeg var til driver en del med barnløshet så spurte om hun ikke kunne sjekke litt med tanke på det også når jeg var på ul...hun mente at alt så fint ut...hva er da neste steg i utredning for meg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7645126-hva-skjer-n%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vet ikke hva som kommer til å skje fremover for deg, men jeg kan si hvordan min prosess har vært.

Hos gyn har jeg hatt undersøkelse + UL. Jeg har også tatt blodprøver for å sjekke om jeg har EL. Også har jeg gått på tre kurer med pergo.Mannen tok sædprøve.

Dette var det vi hadde gjort før søknaden ble sendt.

Av sykehuset fikk både mannen min og jeg rekvisjoner på en del nye blodprøver, mine måtte tas spesielle dager i syklusen. Etter det ble vi godkjent for IVF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...