Gå til innhold

Hei kjære Lonemor=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har husket på at du har vært på UL i dag=) Så morro at dere får en liten gutt. Leste i andre tråden at det har vært en lang dag på UL. Ble litt bekymr da jeg leste dette. Men det er vel ingen fare håper jeg? Tenker masse på deg.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Juhu! =0)

Så godt å se deg! Så du husket UL-timen min i dag?! -Ja det ble en lang dag på St.Olavs. Men de er eksperter på fostermedisin der inne, så jeg ble beroliget før jeg dro. (Les innlegg hvor Trine spør hvordan det gikk) Alle de andre kroppsdelene så normale ut, så jeg prøver å ikke uroe meg for mye. Skal tilbake 11.01/torsdag for sikkerhets skyld.

Men, hvordan går det med deg og din nye flamme? Er kjærligheten like het? Hvordan er det mellom han og din datter, går det bra? Synd at dere bor så langt unna hverandre da, men han er kanskje flyttbar? he he =0)

Har han barn fra før da? (nysgjerrig jeg nå altså ;0) )

Håper jeg hører fra deg igjen snart, Juhupia! Vil gjerne høre hvordan det går med deg. =0)

Stor klem

Skrevet

Åååååååå, jeg blir så glad hver gang jeg hører fra deg. Skjønner godt at du ble veldig urolig ja, men så utrolig bra at de sjekket dette nøye og ordentlig. Dette skal gå så bra med deg og lille gutten din i magen. Tenk positivt.

Jeg og svensken hadde det kjempe koslig i helga som var. Det går bra, men vi må bare se hvordan det går. Er jo denne dumme avstanden. Så får se om han takler det da. Er i hvertfall meningen at han skal komme neste helg.

dU ER MASSE I MINE TANKER SKAL DU VITE. vELDIG BRA AT DU SKAL PÅ NY ULTRALYD STRAKS. dET ER BETRYGGENDE.

sTOR KLEM TIL DEG VENNEN.

Skrevet

Juhupia!

Takk for varmende ord! Jeg blir også glad hver gang jeg ser navnet ditt her inne. Håper kjæresten din vet hva han har funnet. Du er ei skikkelig godjente du, Juhu! *stoooor klem*

Skal finne senga og "Arsenikktårnet" av Anne B.Ragde jeg nå. Det er jobb igjen i morgen. Ha en god natt med søte drømmer =0)

nattaklem

Skrevet

Tusen takk selv for varmende ord fra deg=) Jeg vil egentlig ikke kalle oss kjærster enda, for jeg er litt redd for at dette ikke går i lengden. Men vi koser oss masse nåe han er hos meg,. Men vi får nå se da. Vi har noe på gang sammen, men det er jo mye som skal på plass.

Håper du får sove godt i natt nå da. Så snakkes vi her igjen. Kommer stadig innom jeg vettu. Glemmer deg aldri.

Ta godt vare på deg selv nå snuppa.

Klem klem klem

Skrevet

Juhupia!

Hvordan har dagen din vært? I dag har det vært kort arbeidsdag for meg. Ungene på skolen har litt kortere dager på fredager, deilig det.

Forstår det du sier om at dere er mer på forsøksstadiet så langt. Med lang avstand mellom dere må man liksom begynne litt forfra hver gang en treffes. Ihvertfall følte jeg det sånn da jeg traff sambo. Vi bodde en times kjøring fra hverandre og jeg hadde ikke lappen enda.. Det tok et år før vi flytta sammen. Nå har vi bodd sammen i over 5 år. Dere får bare ta tiden dere trenger og bli godt kjent. =0)

I kveld har jeg rydda bort litt jul. Juletreet kasta jeg ut på verandaen, derfra får sambo ta seg av det. he he

Ellers så la jeg vekk mye julepynt. Godt å få vekk jula, selv om den har sine fine sider =)

Godt å snakke med deg her inne, selv om du ikke er prøver lenger. Det kan jo hende du blir det igjen. Du har jo bare et barn og er ung og sprek. Jeg blir hele 35 den 29. i denne måneden. Men jeg synes ikke jeg er gammel akkurat=0)

Nei nå skal jeg ta frem noe snacks. Kjøpte det til jul, og skal man rydde vekk jula får man gjøre det grundig, ikke sant?! He he he he he....

*god klem til deg vennen*

Skrevet

Hei igjen Øone-vennen min=)

Kikker innom mer og mer til deg her jeg nå. Savner alle de fine samtalene vi har hatt sammen vettu. Og vil jo så gjerne holde kontakten med deg framover.

Jenta mi er kronisk tett i nesa og hoster mye. Har holdt på siden i høst. Hun våkner omtrent hver natt , så det er slitsomt. Har tatt det opp med fastlegen flere ganger, men blir jo ikke tatt på alvor. Jeg tenker jo på om hun kan ha allergi eller at det er noe med polyppene i nesa. Jeg gir meg ikke så lett. Ringte barnelegespesialist i går og sa det som det var. Fått tim nå førstkommende mandag. Det er betryggende. Håper han kan sjekke dette grundig opp.

Ja, nå er jula over. Et nytt år er vi og tenk som tiden flyr. Glemmer ikke da du fikk positiv test og det er jo flere mnd siden nå. Og vips så er tiden inne for at du skal føde.

Snakket med svensken i stad. Han har sagt at han skal komme til meg neste helg om 1 uke. Vi må bare ta ting som det kommer. Jeg er litt bekymra for at dette ikke kommer til å gå pga vstanden. Er litt redd for at han gir opp. Men jeg vet han liker meg..Får bare se dette ann.

Tenker masse på deg og håper formen din er bra.

Klem til deg vennen min.

Skrevet

Hei Juhupia=0)

Skal ikke skrive noe langt innlegg nå, ville bare sende en godnattklem med tankemetoden og ønske deg en fin natt. Håper datteren din blir bedre med "forkjølelsen" sin snart. Slitsomt med syke barn.

Nattaklem til deg vennen

Skrevet

Hei igjen Lone=)

Det hender det blir litt skrivefeil her, fordi det har skjedd noe med pcen som gjør at skrifta blir ekstremt liten. Merkelig greier.

Hvordan har du og familien det i dag??? Sparker lille gutten din i magen mye nå??? Ååååå, som jeg merker jeg savner å få et barn til. Men omstendighetene gjør at det passer jo iikke nå. Men håper en vakker dag jeg kan bli prøver igjen. Kanskje med svensken i framtida. Hehe. Hadde vært noe. Men som sagt så aner jeg ikke hvordan dette utvikler seg nå framover. Det som plager meg litt nå er at jeg får en følelse av at når han kommer til helga, så er jeg redd for at han kommer til å si at dette ikke går pga avstanden. Kanskje jeg som bare er redd for å miste han nå. For vi har det så topp når vi er sammen. Irriterer meg den avstanden. men jeg gir meg ikke og er tolmodig når det er noe jeg vil. Men ikke sikkert han takler dette. Vi får se da.

Ellers blir det en rolig helg med jenta mi.

Har dere noen planer for denne helga da???? Håper du får tid til deg selv og slappe av også.

Stor klem til deg vennen.

Skrevet

Hei Juhupia =0)

I dag har vi vært ute og gått tur med vogna. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøre inn til sentrum her for å se på vogner. Er jo salg nå vet du. Men tror du ikke et cupe'lys har stått på inne i volvoen og tatt all strømmen! Så det ble vogn for meg og ungene i dag. Sambo var ikke hjemme så jeg fikk ikke ladet opp batteriet. Men jeg hadde jo godt av spaserturen da. Bare synd jeg ikke fikk dratt for å se på barnevogn. Sukk..Men det er jo ikke verdens undergang da. Ble en billig dag kan du si. he he.. =0)

å er det bare jeg og minstejenta som er hjemme. Gutten skal ligge over hos tanten sin som bor like ved. Dermed blir jenta mer masete egentlig. Hun er så avhengig av storebroren. Er vant til å ha han å leke med. Meninga er jo at gutten skal ligge over for å avlaste litt, men i praksis så funker det motsatt =)

Ellers så skal jeg male i morgen. Sambo maler i dag også. Prosjektet foregår i mitt "gamle" hus som vi leier ut. Sokkelleiligheten er under oppussing etter at forrige leieboer flytta ut, og det tar sin tid når det tar en time å kjøre dit.

Skjønner godt at du er irritert over avstanden til Svensken. Det tar jo så mye lenger tid å bli kjent når man bare treffes et par helger i måneden. =0( Man blir rastløs av all ventinga og frustrert av alle tankene og fortvila av alle bekymringene. Jeg kjenner det igjen så godt fra vårt første år. Hadde mine tvil jeg også, om det kom til å gå. Jeg var hjemmeværende med en toåring og ikke hadde jeg lappen, og venta bare på at det skulle bli helg for å treffe ham igjen. -Ingen enkel situasjon du er i nei. Håper du/dere finner ut av det snart. Du har jo akkurat vært gjennom et brudd, og kanskje er det lett å strekke seg etter en utstrakt hånd da. Man er jo så sårbar i en sånn situasjon. Jeg håper ihvertfall at du ikke blir såret. Ønsker deg alt godt vet du, Pia.

Her blir det rolig i kveld. I morgen er det tidlig opp for å kjøre ut til huset for å fortsette malinga, Puh. Det er så mye arbeid. Fullstendig oppussing med utskiftina av alt på kjøkkenet, og ny baderomsinnredning, nytt golv, nymalte vegger, ny vedovn ++++ Ja, det koster penger, men skal man leie ut igjen må man bare til pers.

Du får ha en fin kveld datteren da, Juhupia.

Stor og varm klem fra

Skrevet

Takk for nok et koslig innlegg fra deg. Mye for dere om dagene nå. Men pass på at du ikke stresser for mye nå da kjære deg.

Så nå koser du deg med jenta di alene hjemme. Håper dere får en fin kveld.

Ja, jeg og svensken får bare finne ut av ting. Bare håper han ikke gir opp pga avstanden. Vi som feiret Nyttårsaften og alt sammen. Var så koslig.

Har hatt en merkelig mens nå. Den kom 3 dager forsinka og har blødd så lite. Jeg pleier å blø mye de første dagene og i 5 dager. men nå er den helt annerledes. Blir ikke klok på denne mensen jeg.

Kose deg nå Lonemor. Du er i mine tanker masse.

Klem

Skrevet

Heisann =0)

Vil bare inn en tur for å ønske deg ei god natt. Jeg må ikke dryge kvelden så lenge. Skal på malearbeid i morgen vet du. Så vi skal opp 0830. Har ikke vært med på maling en stund jeg, for det har vært snakk om oljemaling, og det er ikke bra for Lillebror. Gleder meg litt til å se hvor langt de andre har kommet siden sist jeg var der. For vi har hatt hjelp av svigerfar og svigermor og ei tante av sambo. Jeg setter virkelig pris på hjelpa. Særlig svigerfar har vært der mye. Han er pensjonist, men likevel i 100.

Helga blir kanskje lang og trist for deg når du ikke har besøk av Svensken? Regner med det går mye på sms?

Hvor lang tid tar det for han å kjøre til deg?

Kjører du bil? Har du vært og besøkt ham i Sverige da?

Vi snakkes senere, Juhu. Tenker masse på deg jeg også. Ha en god natt!

Nattaklem

Skrevet

Hei kjære Lone=)

Ja da er det søndag og du er vel og maler nå. Så utrolig godt at du får hjelp av din familie.

Er litt lei meg nå...Svensken ringte meg nå og må dra på jobb i Trondheim i 3 uker. Så vi sees ikke før i begynnelsen av februar. Men han sa til meg at han ikke vil gi opp og vil se meg igjen og det var godt å høre. Jobb går jo såklart først og penger må man jo ha. Så vi får bare være tolmodige. Jeg venter i hvertfall på han så lenge jeg vet at han vil dette her. Kommer til å savne han så mye...Men jeg vet at om han ville ha gittopp, så hadde han sagt det. Og som jeg tenker så venter man på hverandre når man har følelser for hverandre. Tenk at han skal være der oppe å jobbe der du bor. Får lyst å bare reise opp.

Så kunne vi ha truffet hverandre også. Hehe. Det hadde vært hyggelig det Lone.

Stor klem

Skrevet

Hei igjen....

Nå har jeg snakket med Svensken, og siden jeg har barnefri til helgen som kommer så er det mulig jeg tar toget opp til trondheim. Han vil gjerne at jeg kommer også kan jeg få oppleve Trondheim også. Tar jo ikke mer enn 6-7 timer med tog. Men vet du om det er langt fra Togstasjonen i trondheim og til Værdal? For det går vel ikke tog direkte til Værdal???? Jeg er jo ikke kjent der oppe. Får se om jeg drar opp. Har så lyst for jeg savner han veldig.

Klem

Skrevet

Hei Juhu=0)

Så koselig å komme hjem til 2 innlegg fra deg! Er egentlig litt sliten og tenkte å duppe på sofaen, men da jeg så innleggene fra deg måtte jeg bare svare.

Toget går til Værdal'n ja. Det er jo der alle Lotto-millionærene bor! he he..... Mulig du må bytte tog i Tr.heim da, men toget går helt til Bodø det! Men hadde jeg vært deg, ville jeg tatt flyet til Værnes og buss derfra til Verdal'n. En times tid med buss + en liten time med fly. Mye raskere enn med tog. Og like billig! Men da må du inn på internett og bestille billetter NÅ. norwegian.no har mye billige billetter. Jeg har flydd mange ganger til Gardermoen fra Værnes. Komfortabel reise. Slipper å humpe på et tog i mange timer. Kjære deg, jeg skjønner at du savner ham. Skynd deg å bestill billetter før du får ombestemt deg!!!! *smiler*

Skriver mer til deg senere i kveld for å høre hvordan det gikk. ( Og du har rett: det hadde virkelig vært trivelig å møtes i Trondheim! Da kunne vi gått ut og spist deilig mat på Egon eller på Big Horn i byen f.eks. Det hadde vært trivelig det! -Men nå må du bestille billetter! )

Klem klem klem

Skrevet

Ååååå, takk for svar. Men det jeg tenkte vettu, om jeg tar toget så kan vi møtes i Trondheim før jeg tar toget videre til Verdal. Det koster 299 kr på sånn minipris med toget. Er vel dyrere å fly da? Skal sjekke opp litt her. Tenk så hyggelig om vi kan sees da. Blir litt alenetid for meg der oppe da siden han må jobbe en del. men jeg har så lyst.

Klem

Skrevet

Ååååå....-så det var det du tenkte! Skjønte ikke det jeg sjø! Trodde du skulle snareste veien til Verdal'n for å treffe Svensken! he he he..

Hadde jo vært kjempekos det da. Jeg arbeider til halvtre på fredager. Og så tar det en liten time herfra til Trondheim. Bor litt på landet jeg sjø. =0) Sambo skal ha vakt neste helg, men det ordner seg sikkert. Svigers kan sikkert stille opp hvis han må rykke ut.

Han vet ikke om deg, Sambo altså. Har ikke fortalt at jeg chatter her inne.

Det tar ca 2 timer fra Tr.heim til Verdalen da. Så det blir ikke mye tid til overs hvis vi skal spise og du skal ta toget videre. Men en liten middag kan vi vel alltids klare. Kan selvfølgelig spise på stasjonen, men det er ikke langt derfra til Big Horn, og der har de god mat!

Kan ikke du sjekke togrutene da?

Skrevet

Beklager. Jeg jobber til halvto på fredager!

Skrevet

Nå har jeg sjekket opp litt her og det lønner seg med fly trur jeg. Kan få tur7retur for litt over 1000 kr med flyet. Og det går tog fra Værnes til Verdal. Og der står det at det tar litt over 1 time fra flyplassen til Verdal. For det går vel også tog fra flyplassen i Trondheim. Om jeg tar fly så blir det om ettermiddagen på torsdag. Også reiser jeg hjem søndag morgen. Tenk så koslig om vi kan møtes Lone. Det ønsker jeg veldig om du får det til???

Klem

Skrevet

PS..... Er det ikke et skjult sted her man kan gi ut msn eller tlf nr??? Da blir alt så lettere.

Kos kos

Skrevet

Værnes Flyplass, Trondheim heter det. Men flyplassen ligger utenfor Trondheim. Det går flybusser fra Tr.heim som tar en halvtime tror jeg. Fra her jeg bor tar det ca halvannen time til Værnes. Bor i Sørtrøndelag jeg. Værnes ligger i Nord-trøndelag. Selvfølgelig er det lettere for deg om vi møtes på flyplassen. Da vet du når toget/bussen går derfra og videre til Verdal'n.

Torsdag passer litt dårlig for meg. Jeg er satt opp på ekstra UL kl 1130 og Sambo skal være med. Skjønner godt at du reiser på torsdag egentlig, for tida går jo så fort når man reiser så langt.

Forresten så kan jeg fortelle deg at ei anna jente her inne og jeg fant ut at vi skulle på UL omtrent samtidig på samme sykehus. Vi ble enige om å hilse på hverandre hvis vi møttes. Jeg er sikker på jeg så henne, og har skrevet til henne her inne etterpå. Men hun er som sunket i jorden. Mon tro om hun ble skremt? =0)

Håper ikke du tuller med meg, Juhupia? he he..

Så dumt med torsdagen altså! Gidder ikke ha med sambo på venninneprat. Kanskje du kan besøke ham en gang til under Verdalsjobbinga?

Når du reiser sørover er du sikkert så sliten at du bare vil hjem til jenta di.

Skrevet

Jeg har postkasse her inne. Bare trykk på linken hvor det står Lone34. Der kan du sende private meldinger. Du har ingen profil. Det må du lage deg. Da kan vi skrive uten at alle ser det

Skrevet

En ting du skal huske på, er at jeg kødder ikke. Sånn jente er jeg ikke og meg kan du stole på. Men om jeg drar opp, så kan det hende det blir fredag også skjønner du. Da er det litt billigere å fly også.

Så om jeg drar opp fredag, så må du si ifra om du kan og har lyst. Men det letteste er å ta fly virker det som.

Klem

Skrevet

Du kan sende privat post til meg ved å trykke på navnet mitt ( i oransje farge). Vi har fått profilsider her inne og der kan en sende privat post som ikke kan leses av andre. Smart.

Jeg synes selvfølgelig det er litt risikabelt å møte noen en har møtt på nettet, men vi har pratet sammen i mange måneder nå, og jeg har fått et godt inntrykk av deg. Jeg har lyst til å møte deg. Og det går greit å kjøre for meg til flyplassen. Men i uka som kommer passer ikke torsdag pga UL. Jeg har selvfølgelig veldig lyst til å treffe deg. Det vet du.

Kan du ikke lage en profil slik at vi kan maile uten at alle leser posten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...