Gå til innhold

Da forlater jeg dere dessverre..... MA


Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Vært på ul i dag siden jeg har blødd litt de siste dagene. Legen kunne ikke finne noe. Ingen fostersekk, bare litt fortykkede slimhinner.

Hadde trolig en MA for 1-2 uker siden og nå har kroppen løst opp restene og kvitter seg med det.

 

Håper å komme tilbake snart, og riktig lykke til alle dere andre! Måtte jeg slippe å se dere inne på "Bli gravid", og heller se igjen navna dersom jeg stikker innom på 2.tri!

 

Mange klemmer fra en litt lei seg, men med nytt mot,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg da! Det er så trist å lese...Godt å se at du er ved nytt mot. Bedre lykke neste gang! Stå på, d må gå bra:)

Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa trist da. Alles verste mareritt. Haaper bare at du blir gravid igjen ganske fort og at vi snart ser deg igjen!

 

Lykke til fremover (kos deg i hvert fall med et glass vin eller noe naa da..)!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken dere! Varmer godt!

 

Ja blir nok et glass vin eller to i helga. Har ikke smakt vin siden før jeg ble gravid med forrige (mai 05), siden jeg amma helt til jeg ble gravid nå i november..... har litt å ta igjen! =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre, kjære deg.

Føler så med deg.

Sender deg en stoor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å lese - ingen som fortjener noe sånt! Masse lykke til videre og håper det sitter en spire hos dere igjen snart.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er ikke gøy... Om det kan være en liten trøst; jeg hadde en MA i oktober og er nå tilbake! Lykke til og nyt vinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...