Gå til innhold

Positiv test i går, men.....


lizaloo

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Melder meg inn her etter positiv test i går!!! Men lurer litt på noe; har hatt brun aktig utflod forrige uke og denne uken. Dette har jeg ikke hatt før og fikk da mistanker om at jeg var gravid, noe som stemte:) Men er det normalt med en slik utflod og + jeg har litt stikkinger og menssmerter (bare litt) ?? Håper noen kan svare meg på dette, er jo litt redd for at noe skal gå galt da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det kan nok være det, men det er jo ikke ferskt blod, mer slik man har helt på slutten av en menstruasjon. Og festeblødning er det jo litt sent for å være, i og med jeg har testet positivt, så må jo egget ha festet seg eller er jeg helt på jordet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det er jo godt å høre, selv om dette er 2 svangerskapet føler jeg meg helt grønn jo:) Men takk skal du ha!

 

Hvis noen andre her har opplevd det samme og det har gått bra, hadde det vært fint om dere kunne gi noen trøstens ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du kan søke i expert svar...der finner du garantert noen beroligende ord :) lykke til :) 2 mitt også..enda det er så kort tid siden sist så husker jeg lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg hadde en del brunlig utflod i begynnelsen av graviditeten, samt stikkinger og mensmurringer. Det er helt normalt. Bare gled deg over graviditeten du!! Om du får store magesmerter og mer rød, frisk utflod/blødning ville jeg tatt kontakt med legen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...