Gå til innhold

Sutte/koseklut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gi det til jenta på 6 uker,pga at hun ikke tar smokk,så får hun noe annet å kose med.

Nå er jeg litt dum,men,hva gjør dere egentlig med den kluten for å få den til å bli kos for dem?Legger dere den bare opp med ansiktet,lar de ha den i hånda?Eller prøver dere å la de sutte på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini har koseklut som han er SÅ glad i. Skaffet den i håp om at den skulle hjelpe han til ro når han skulle sove. Han elsker å ligge å "fikle" med den og kose kinnet mot den.

Kjøpte en fra Kaloo som er SÅ myk og god. Vaske den og så gjorde jeg noe "lurt". Gikk med den på magen min under genseren for å lage litt "mammalukt" :o)

Har kjøpt flere nå for de må jo vaskes av og til :o)

Skrevet

Snuppa mi fikk sutteklut fordi hun ikke ville ha smokk, og nesten spiste opp genserarmene sine.... Hun putter den i munnen og sutter på den. Noen ganger ligger hun bare å koser med den og tar på den myke, loddne suttekluten med et kaninhode på.

Skrevet

Min bare koser med hendene, spiser ikke på den...

Skrevet

Suttekluten bør være av tynt stoff med tanke på krybbedød.. En som tipset meg om det for noen dager siden. Jeg lar han ikke sove med kluten, men han koser med den på dagtid, når jeg har litt oversikt over han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...