gravid med nr2 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Idag fekk eg det eg har venta på...planlagt keisersnitt...den 18 januar!!!!! ei veka før terminen!!!! grunnen er smalt bekken!!!!!! deili å få da bekrefta!!!!!
cec26 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Så flott da:) ikke lenge til det.... Lykke til:)
Philippa=) Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 heldig e du det. jeg vil og vite når babyen kommer. godt å ha en dato å gå etter..... (kontrollfriken meg).... hehe
MrsDior & baby-Dior Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 HVA MÅTTE DU GJØRE FOR OG FÅ VITE OM DU HAR SMALT BEKKEN?? OI!caps lock... hvordan gikk du frem??
gravid med nr2 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 eg har tidlegare hatt ein rygg operasjon...der eg har vært i MR..så spurte eg om denne operasjonen hadde noke risioko for å få barn...då kunne dei sjå før eg blei gravid at det kunne være smalt... men eg måtte ta CT/pelemetri for det, det tok eg på tirsdag...så bekken opninga mi var på 8cm å babyen sitt hovud var 10 cm... så deili å få det bekrefta ja...gler meg masse no;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå