krksk Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 hmm.. lurer på om det er noen der ute som med sikkerhet merker på småen når de har drukket brus og siden ammet.. magetrøbbel?? og har det noe å si om light el type brus.. cola verre enn andre???? er så altfor glad i brus jeg og sliter med å holde meg borte fra det.. særlig nå som så tørst i forb med aming.. hmm. erfaringer?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Den første tiden reagerte hun på brusen. Tror det er kullsyren så det spiller nok ingen rolle hvilken brus du drikker, men man må jo bare prøve seg fram. Går greit om jeg drikker litt brus nå, alt med måte da. Drakk i alle fall 6 liter vann hver dag første 3 mnd:-) så jeg kjenner til den tørsten har gått over til 3 liter nå...
Honningmelon Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Colaen er det koffein i,og kan gi magevondt hos bebisen,og mener jeg har hørt at ting med kunstig søtningsstoff i er hardere for magen.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Har også hørt at kunstig søtningstoff ikke er bra! Tror han reagerte litt i begynnelsen, men fra 2 1/2 mnd så har han ikke reagert på noen slag :-)
321 Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 jeg merket veldig på gutten min når jeg drakk brus, han fikk magesmerter og gråt utrøstelig. men det skal sies at jeg da drakk en del da, og da jeg sluttet ble også magesmertene borte. så tydelig at det var det. er nok kullsyre som gjør det, men også hørt at kunstig søtningstoffer kan skape litt magetrøbbel. men det er jo så individuelt!
Mathoka Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Det er kullsyren som er "problemet" for disse små, ikke først og fremst sukker/ søtningsmiddel... Jeg sluttet å drikke brus da jeg fikk lillegutt...ikke noe problem det, og har ikke tenkt å starte igjen heller...drikk masse vann istedet =)
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Jeg elsker dessverre brus og har jo vært tørst siden hun kom siden jeg ammer. Har ikke merket noe som helst på vesla, men i begynnelsen drakk jeg vanligvis ikke mer enn halvliter brus.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Jenten min vil ikke ha puppen når jeg drikker Pepsi Max. har ikke prøvd med annen brus, men det er jo mye kulsyre i den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå