to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 ...gravid Våkna i dagmorges og følte meg ikke helt i form. Litt småkvalm rett og slett. Mannen min var allerede dratt på jobb, og jeg stod opp med vår sønn:) Ble bare dårligere og dårligere utover dagen, med oppkast, dårlig mage, frysninger og verking i hele kroppen. Måtte ringe etter min kjære mann, og få han hjem for å ta seg av vår sønn. Så bli det rett iseng. Føler meg litt bedre nå, men er ikke helt i slaget. Håper bare det er symptomer på graviditet. Kan ikke huske å ha vært så kvalm siden jeg var liten, viss man ikke regner med hangovers da:) Hva tror dere? Meninger? Erfaringer? ikm er om 2-3 dager
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Ikke for å være kjip, men dette høres mer ut som vanlig omgangssyke....men du kan selvfølgelig være gravid likevel. Vi får krysse fingre.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 ojojoj..... dette kan jo være ett tegn;) var du kvalm når du gikk med din sønn??
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 Håper det:) Nei, fantes ikke det spor kvalm da. Men det er jo dermed ikke sikkert at det blir likt denne gang. Veldig ubehagelig dette her, så jeg håper at det skyldes omgangssyka, og ikke at jeg er gravid. Ser ikke frem til så mange flere dager like som denne. Men vil jo være gravid og da, men helst uten kvalme Hehehe
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Uff, ikke noe særlig å være kvalm, i mitt forrige svangerskap var jeg fryktelig kvalm i de 4 første mnd, helt pyton. Med d er glemt nå 2,5 år etter... Håper du er gravid, og at kvalmen gir seg )) Har du tatt en test da? Hvis det er 2-3 dager til ikm Skal jo det gå ann??
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2007 Tok en idagmorges -negativ:( har en avtale med suss@ om å teste i morgen, så da får vi se om det er forandringer. Håper du slipper bli kvalm denne gangen da bigmammasoon, dette unner jeg ingen.
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 nei det er pyton når det står på , men veldig verdt det om det blir et nydelig barn av det ) Lykke til med testingen imorgen ) Håpe håpe!!
miss_chica Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 jeg var veldig kvalm de tre første mnd sist jeg var gravid. måtte ha en kjekspakke liggende i senga, for hvis jeg reiste meg opp derfra om morgnene uten å ha spist ble jeg forferdelig kvalm. var nødt til å spise først, så reise meg opp. hvis du er svangerskapskvalm, så vil du nok merke det i flere dager fremover også...
Dr. Horrible Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Ikkje for å skuffe deg, men eg synest det høyrest meir ut som omgangssjuke enn svangerskapskvalme. Spesielt i og med at det visstnok er veldig sjeldan at kvalmen kjem før i veke 6-7. Men du kan jo vere gravid likevel då.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Jeg ble kvalm 4-5 dager etter EL, og er det enda :/// Ikke like ille, men ikke bra heller enda. Er 15+4 nå... Men men, du får prøve å teste igjen, så finner du nok ut av det. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå