mai mammaen til to Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Dere gir barna deres mat, kos, skifter bleier, bader babyen,vasker klærene til babyen, bysser babyen, trøster babyen, vokter babyen, kjøper klær til babyen osv.. DERE ER GLAD I BABYEN DERES OG BABYEN DERES ER GLAD I DERE! husk på det i dag dere... ps! syns det har vært så dårlig stemning her i det siste..så ville prøve å muntre litt opp...
Luni og go'gutten =) Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Takk!! Den trengte jeg etter en hel dag med sutring og en sambo som bare slengte seg på sofaen da han kom hjem.. ) Elsker gullet mitt jeg, selv om jeg skulle ønske jeg var døv noen ganger.. ;oP
mai mammaen til to Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2007 bra jeg kunne muntre deg litt opp! jeg var skikkelig sliten og trøtt i morges..både jeg og sambo var det , mens datteren vår var LYS våken..lå og turnet i sengen vår.hun stod på alle fire så sa jeg ; hvor stor er Caroline? så så hun på meg med det fineste smilet og løftet elegant den ene hånden høyt i luften mens hun holdt seg med den andre armen og beina..da ble jeg med ett veldig våken og kjempe stolt! (hun har akkurat lært seg å løfte hendene opp når jeg spørr om det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå