Gå til innhold

vondt i skambenet/oppå tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt øm oppå skambenet (i huden og i benet) kjennes ut som om jeg har hovnet opp med vann el lagt på meg akkurat der. Har vært sånn i ca 2 uker. Noen som har det slik, evt vet hvorfor så vondt der?(har ikke slått meg eller går med stramme truser) Er 25 uker på vei. Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte.ser jo ut som om jeg har den bollemusa.. det kommer nok av vann,økt blodmengde og litt fett tror jeg.. det er veldig ømt hos meg også.. med det trodde jeg var vanlig.. vertfall hvis en har bekkeløsning..

Skrevet

bekkenløsningssmerter kan kjennes slik ut da...:( Har det sånn innimellom. Men varierer veldig. I det siste har jeg bare hatt vondt i korsryggen og nedover benet..

Skrevet

Det var ikke noe kjekt å høre, da er det kanskje det jeg har da (til tross for min fornektelse for bekkenløsning!) Har smerter i korsrygg og lyske, særlig om jeg går el står mye..Trodde det skulle hjelpe å ligge, men synes det gjør vondt om natten også :( Har man økt vannmengde i kroppen, el rundt skamben pga bekkenløsning?

Skrevet

båndene som holder livmoren er festet i skambeinet i følge min jm. Var vist helt normalt å være litt sår og øm og hoven der.

Skrevet

Jeg har hatt vondt der fra og til i to måneder snart... er bekkenløsning for meg. Hadde "murring" i noen uker, helt til jeg en dag fant ut at jeg skulle løpe for å rekke trikken, da låste hele underlivet seg, og siden da har jeg hatt bekkenløsning. Det er kun der det gjør vondt, og noen ganger kjennes det ut som om det gjør vond "innover" også. Bare pass på at du tar det med ro, og ikke gjør noe som du kjenner gjør det værre. Jeg blir bedre når jeg tar det helt med ro, og passer på at jeg gjør bevegelser som å snu seg i sengen og gå ut av sengen med samlede bein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...