Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har satt det inn i dag, og syns det er litt skummelt... Hvordan syns du det er å ha spiral?har du merket noe spesielt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 ikke etter smertene og blødningen sluttet! d varte ca 1-2mnd! nå har jeg han den i 3mnd, og kjenner den ikke
mumbo Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Husk å sjekke jevnlig at den sitter som den skal! Min havnet etterhvert i en krøll oppe i livmora. (Kan ha noe med dildobruk å gjøre, litt pinlig dette. *host*) Du skal kunne kjenne trådene som stikker ut, da vet du at den er på plass. Jeg hadde forøvrig kobberspiral, og det fungerte ypperlig for mitt vedkommende. Fikk merkbart kraftigere mensplager, men var så lite plaget i utgangspunktet at det ikke var noe problem. Deilig å slippe hormontull.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 har satt inn kobber spiral idag jeg og.. har litt mens murri nger.. ellers kjente jeg ikke no;)
vi blir 4 :o) Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 jeg har hatt kobberspiral en mnd tid.. merker ingen plager med den, og har ikke hatt noe nevneverdig vondt.. blør mer under mensen, men det får jeg tåle.. deilig å slippe hormoner og å tenke på å huske p-pillene hele tiden..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Fikk satt inn hormonspiral i går og hadde litt menssmerter og småblødninger i går. Har vært på bytur i hele dag og ikke merket noenting Håper det holder seg som nå
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 hadde menssmerter noen dager. var ganske vondt. blødde en uka. hørt om mange som blør flere uker. nå har jeg hatt den i 3-4 mnd. er sååå fornøyd. merker ingenting. huden er bra.. har faktisk ingen bivirkninger. har gått på ppiller i mange år og alltid fått skavanker av de. dette er som å komme til himmelen. fra å være et pms troll er jeg "stabil" nå..(hehe). men har jo forsåvidt ikke fått mens tilbake heller..
Lille Ollebolle Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har hatt hormonspiral siden august. Jeg er veldig fornøyd. Etter en mnd med små blødninger etter den ble satt inn (litt ubehagelig når den ble satt inn) så har jeg ikke hatt mens etterpå. Mannen min er ikke spesiellt fornøyd for han treffer trådene som stikker ut når vi har sex... Ikke så behagelig for han. Har vert å klippet trådene en gang, men må vel tilbake hvis problemet fortsetter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå