Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Er bare litt nysgjerrig! Er du med i en bilklubb av noe slag? Siden du kaller deg Dodge. Forbeholder meg retten til å være anonym nå ettersom dette er sikkert det teiteste spørsmålet jeg noen gang kunne kommet med på dette forumet.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Haha. SI hvem du er, da. Nei, jeg er ikke i noen bilklubb (såvidt jeg vet). Noen prøvde imidlertid å verve meg i en bokklubb en gang for ikke så lenge siden. Duger det?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Nei det duger nok ikke nei. Bare lurte jeg skjønner du! Tenkte kanskje vi hadde felles interesse. Jeg er med i klubb.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Dodge kaller seg det fordi når hun var gravid så magene hennes ut som fronten på en Dodge:p I allefall sammenlignet med resten av den slanke snertne dama:p (eller var det en Buick?!)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Åja, trodde hun likte dodge jeg! :-p hehe
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg gjør det Derav nicket. Men jeg er ikke med i noen klubb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå