lena og tobias med en i magen. Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 hei.. er det normalt at kvalmen kommer tilbake er i uke37? jeg er så lei av og være hvalm døgnet rund=(
Marie_celina kom 06.02.07 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg vet ikke om det er normalt men er i samme båt som deg.. Kvalmen kommer med *maserier* iallefall til tider.
Mammasin Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg og..hadde store problemer med kvalmen de første fire mnd men,har hatt en lykkelig tid etterpå Nå er den derimot tilbake..spurte jordmor idag om dette var sånn det var og det sa hun ja til..forhåpentligvis er det ikke lenge igjen for min del, termin om bare to små uker. UBEHAG preger den siste fysiske delen av mitt svangerskap, men tenk nå er hun her snart og det overskygger mye! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 jeg er uggen om morgenen og må få i meg mat fort, ellers blir jeg kjempekvalm.. er i uke 38.. men er snart ferdig , heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå