Gå til innhold

hvor gamle er deres når dere senker sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

min er bare 5mnd, men litt av en villmann, han kan jo ikke reise seg, men ruller og henger med bena udfor kanten, suns liksom det er litt nifst, men med tanke på våre rygger vil jeg vente så lenge så mulig før jeg senker senga!!

men hvor gamle er/var deres når dere senker senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi senket den i siste liten tror jeg..gjorde det i helgen..og hun er snart 8 mnd... men hun har aldri sovnet i sengen selv..har sovnet i sengen vår og blitt lagt oppi sin seng etterpå.. men nå må hun sovne i sin seng og da måtte den senkes...

bedre å gjøre det fortidlig enn for seint!!!!!

Skrevet

Vi gjorde det da ho var 8 mnd..

Skrevet

vi har nettopp senket, han var da ca 7mnd. Har hatt bena oppetter kanten lenge, men nå drev han og prøvde å heise seg opp i kanten. Ennå bare i sittende stilling, men bedre å gjøre det før han skjønner poenget og drar seg opp og over kanten. Har du seng med front som kan senkes? Jeg var også redd for ryggen, så jeg har senket fronten, blir litt lettere å bøye seg da.

Skrevet

Vi har senket den i dag faktisk, lillegutt er 6,5mnd, en skikkelig arbeider når han ligger i sengen så såg det tryggest.

Skrevet

Hvor mange instillinger har der på deres sprinkelsenger? Vi har 3. Snakker dere om å senke den helt ned eller til mellomnivået?

Skrevet

Vi senkte den til midterste nivå når han var 4 mnd. Og til nederste når han var 7,5 mnd.

Har 3 trinn på sprinkelsenga.

Skrevet

Han var 6,5 mnd mener jeg å huske, men ihvertfall godt på vei over gjerdet. Så da måtte mor vekke far i panikk og far måtte senke bunnen.

Tror de fleste senger har 3 innstillinger, kan du ikke ha den på det mellomste hakket?

Skrevet

Når hun var 7 måneder skrudde jeg senga ned på midterste hakket. Nå er hun 8 måneder og står i senga (det har hun gjort et par uker nå),så jeg er glad jeg ikke ventet lenger.

Men om du har senga på det midterste hakket (om du har 3 hakk da),så går det fint å bøye seg det stykket vil jeg tro :-)

Skrevet

Vi har tre høyder vi kan regulere sengen i...vi satte den ned ett hakk da han satte seg opp selv (5,5 mnd) og ned til nederste da han begynte å reise seg opp selv (7 mnd)...

Skrevet

6 mnd til midterste hakk.. 9 mnd til nederste hakk, og det har gått helt fint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...