Gå til innhold

Erfaring med bilbarnestolen RECARO Start???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå 2 barn, venter 3. til sommeren. Må allerede nå begynne å flytte litt rundt på barna i passende bilbarnestoler og tenke på hva vi må ha når 3. mann kommer.

Er det noen som har noen erfaring med RECARO Start bilbarnestol???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale den stolen på det sterkeste. Vi har stolen til begge barna våre.

Den er godt polstret og består ikke av plast som de fleste andre. Sitteputen og ryggen er bygd opp som en vanlig bilstol m fjæring istedet for plast. Stolen har høytaler i sidestøtten, som kan kobles til feks dvd. Det finnes mye ekstrautstyr å få kjøpt. så som nakkestøtter til soving og fotstøtte. Fotstøtter er å anbefale da det blir tungt å sitte med føttene dinglende over lang tid.

Stolen kan brukes opp til 36kilo og har mange justeringer.

Prisen tror jeg ligger i underkant av tre tusen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du må ha putesete så bil jeg anbefale Concord Lift Evo PT, Maxi Cosi Rodi XP eller Recaro Start som du nevner. Alle tre er kjempegode seter, de to øverste ble best i test i Forbrukerportalens store test av barneseter i 2006, Recaro var ikke med, men er jo et anerkjent sete fra en stor og trygg leverandør..! Vet ikke hvor gamle ungene dine er, men opp til 3-4 år bør de sitte bakovervendt, så om du kjøper Akta Graco Duologic til babyen (kan brukes fra babystadiet til 3-4 år og er kjempesmalt og tar ikke stor plass noen veier :-)), Britax Two Way Elite til nestemann om han/hun er liten nok til å sitte bakovervendt, og så et av de ovennevnte puteseter til eldstemann... :-) Det blir jo selvsagt trangt, men det funker i hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...