Leetha Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Vi ville prøve å ikke vite denne gangen, men det er jammen ikke lett. Tenker en del på det, og gjør opp mine egene meninger om hva det kan være. Har en herlig liten gutt fra før, og håper bittelitt på jente nå, men vil egentlig ikke tenke slik. Lurer fælt hvorfor, er det slik at alle håper på en av hver liksom? hvorfor er det så mye bedre en to av samme? jeg holder uansett mine tanker for meg selv, for alle maser om at det må bli en jente nå uansett. kansje jeg blir påvirket av de??? med gutten min spilte det ingen trille liksom, og nå tenker jeg så mye mer på det. hmmmmm får vel prøve å holde ut, er veldig moro å ikke vite også. og tenk når H?N kommer og der er BABYEN min, uansett kjønn;)
LegallyBlond Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg hadde ALDRI klart å ikke vite kjønn, er alt for nyskjerrig =) HAr også en liten gutt fra før, og håpet nok også littegrann på en liten jente på forhånd, tror nok at de fleste gjerne har et ønske om begge kjønn. Men var på ultralyd i dag, og det viser seg at det med ganske stor sikkerhet er en liten bror inni magen. Og jeg ble faktisk kjempeglad!! Ser mange fordeler med to tette av samme kjønn, og det var helt fantastisk å se det lille nurket. Føltes plutselig helt rett at vi får to små gutter =) Nå lurer jeg bare veldig på hvordan den lille gutten kommer til å se ut, om han er lik på broren eller om han blir helt annerledes. Og vi vil gjerne ha flere, så neste gang blir nok håpet om jente littegrann større. Synes ikke det er noe rart eller galt ved at man ønsker begge kjønn jeg. Det blir uansett like fantastisk med en liten baby uansett kjønn når den først er her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå