Gå til innhold

Lonemor :D Hvordan gikk det i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!!

Hvordan gikk det på UL i dag?? Vi fikk se vårt lille knøtt.. Litt roligere denne gang, lå med bena i kryss og så oppover i magen.. Hehehe.. så søt da.. Vi vil jo ikke vite kjønnet, så jeg aner ikke hva det blir.. Men jeg så ingen liten ting der..Hehehe.. Jeg og samboern har vært og valgt ut vogn i dag, og den blir kjøpt neste måned ;) Gleder meg ekstremt altså! Ting begynner liksom og falle på plass!!

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Trine =0)

Vi har vært og sett knøttet i dag ja. Du kan jo lese detaljer under en annen tråd her på siden. Jeg kan fortelle at det blir en liten gutt. Og den følelsen har jeg hatt lenge. Trodde du skulle fortelle at dere ventet gutt i dag jeg. Noe jeg har innbilt meg sikkert.

Klem

Skrevet

Skal sjekke tråden jeg.. Heheh ;) Nei, jeg har ikke anelse på kjønnet.. Men har hele tiden følt at det blir en gutt.. Men aner ikke.. ;)

Skrevet

Hei Lone!

Det hørtes ut som om du hadde det litt tøft idag. Godt å høre at du fikk beroligende nyheter til slutt hvertfall.

Gode klemmer til deg!

Skrevet

Hei Lone!

Fant ikke tråden før nå jeg.. Huff for en dag!!!! Godt at det hele endte godt da!! Ekkelt når det først skjer liksom, men da er det utrolig godt at de har vett nok til å gjøre fler undersøkelser på sammen dagen slik at man får som i ditt tilfelle avkreftet det!!

Tenker på deg!!

God klem!

Skrevet

Hei Merrily og Trine!

Ja det var en litt tøff dag. Ihvertfall på slutten når det begynte å gå opp for meg at dette kunne bety en innsnevring av spiserøret. Jeg har to barn fra før som det er noe med (men de fungerer godt altså), så jeg vet at det er noe ekstra med barn som det er noe med. Fikk en klump i halsen ja, noe som de sikkert så, for de beroliget meg før jeg fikk lov til å forlate sykehuset. I verste fall er en sånn innsnevring lett å reparere og gir ingen varige men' sa de. Det ble fire hele timer på sykehuset, men likevel godt å være på landets beste sykehus innen fostermedisin (st.olavs) når det først skulle være noe. Tenk om vi skulle ha ventet i 14 dager på time dit etter å ha vært på et lite sykehus først! -Men nå skal vi tilbake om en uke for sjekk. Legene sa at de er pirkete på St.Olavs. Det var derfor de ville ha meg tilbake. Så sannsynligvis var det ingenting i veien med magesekken.

Takk for at dere bryr dere. Godt å føle at en har støtte her inne!

Klem

Skrevet

Jeg må bare si at du er jo ekstremt heldig med sykehuset da.. Tviler på at de hadde gjort det samme på Ringerike!! Utrolig bra at de tok tak i det, og ikke slapp deg ut av sykehuset før de hadde fått sjekket dette skikkelig! Det kaller jeg oppfølging!! Det er sånn helsevesenet SKAL fungere;) Bra at de ikke sier at noe er galt, så sender deg hjem for å pine deg i 14 dager.. Det kunne mange sykehus gjort..

LYKKE TIL PÅ NY UL! ;) Det går bra veit du ;)

Klem

Skrevet

Hei igjen Trine!

Takk for gode ord, de varmer! hvordan gikk det ellers med deg, fikk du ny termin? Jeg fikk utsatt min til 13.juni! Seks dager senere enn menstermin altså. huff. jaja, Lillegutt kommer nok når han vil han, uansett!

Klem

Skrevet

God kveld i stuggun ;)

Det gikk veldig bra med meg ;) Lille tassen sov når jordmora begynte å trykke på magen, men med ett ble det fullstendig kaos der nede.. Hhehehe.. Såååå søt når h*n lå med bena i kryss og så opp i "taket" sitt.. Fikk noen bedre bilder enn bare hånda og ansiktet i dag, selv om h*n ikke ville ligge rolig på en stund ;)

Terminen var faktisk ganske riktig.. Hun lurte på å flytte meg til 9.juni.. Men var ikke HELT sikker.. Trodde at den 8. var mest riktig..Men som du skriver, beisen kommer når den vil.. Men hun har skrevet at jeg er overtidig fra 23.juni. Så da har hun jo i utgangspunktet flyttet den... Men men.. ;) Ingen krise ;)

Skrevet

Så de vekket gullungen din også ja? De klemte og trykket noe helt vilt på magen min også. De ville se at gutten svelget vann. Noe han også gjorde. Fikk vite at morkaka lå på fremre vegg, noe som gjør at jeg ikke kjenner sparkene så godt. Jeg kjenner mest kiling. Men det er bevegelser hver dag, mer eller mindre. Hvordan er det med bevegelsene hos deg? Er nurket aktiv?

Nå tror jeg at jeg må finne senga. Klokka er elleve! Skal på jobben i morgen. Heldigvis helg etterpå. Er ekstra sliten og trøtt om dagene. Hvordan er det med ryggen din? Hviler du deg nå da, så du blir bedre? *ser litt streng ut*

Klem

Skrevet

Hehehe.. Ja, det vekket gullet... Stakkar.. Ble jo regne turnmesterskapet der inne.. Hm... Jeg fikk også beskjed om a jeg har forenliggende morkake.. Jg kjenner jo bevegelser, men bare spes om kvelden.. Hm.. Sitter og tenker på om jeg burde kjenne mer.. Nurket er aktiv, og kjenner h*n godt på kvelden og noe på morran.. Litt etter jeg har spist.. Vet jo at h*n er aktiv, for vi så jo det hos jordmor..

Nei, når jeg ikke har bekymret meg til nå, så får jeg jaggu ikke begynne med det heller.. ;)

Ryggen føles bedre, men er ikke bra.. Hviler meg masse, og er i stallen og trener litt.. ;)

Får hjelpe gubben litt jeg.. Skal lage middag sammen i dag..

Skrevet

Hei Trinemor! =0)

Sitter sent oppe igjen jeg. =0) Har nettopp sett et program på nrk1 om damer med skodilla. Kan ikke si at jeg er en sånn diva med høyhælte sko nei.. Liker best praktiske sko.Dvs tykke hæler. Ikke særlig lurt å gå på stiletthæler heller fremover nå. Vanskeligere for hver dag å se hvor man setter beina =) For jammen vokser magen fort nå. Den buler som en fotball.

I dag hadde jeg planlagt å se på barnevogner på butikkene her i distriktet. Dessverre fikk jeg ikke start på bilen, et kupe'lys hadde stått på og tappet batteriet. Så du kan si det ble en billig dag! Det er klart vi har god tid ennå. Lenge til juni, men det er jo salg nå. -Hvordan var det med deg, har du skaffet deg vogn? Snakket du ikke om Simovogn du og?

Jeg har lyst på Simo kombivogn. Noe lignende med den som er avbildet her på siden. Fant en sort på Barnas Beste som jeg ble forelska i, men det viste seg å være 2007-modell og kostet 5990,-kr - så da syntes sambo vi skulle vente litt. Jeg drømmer om den vogna, etter som jeg ikke skal kjøpe noe annet nytt til Lillebror så... Han får jo alt arvegodset etter de to andre. Ja ikke kjolene til storesøster da. Dem må han få slippe. he he

Du har kanskje lagt deg du?

Klem

Skrevet

Hei og hopp!

Hadde nok lagt meg jeg gitt ;) Hehe .. Skodilla ja, venninna mi burde vøri med i det programmet, hu har EKSTREMT skodilla! Jeg har faktisk bare ett par høyhæla sko... Og det er finskoa mine.. Får ikke lov av legen på Nimi (tidligere landslagslegen i alpint) til å gå med høyhæla sko pga et leddbånd jeg har operert i anklen.. ( kan hende jeg må operere det på nytt hvis jeg tråkker over flere ganger...) så jeg kan nok ikke akkurat kvalifisere meg til Diva! Heheh

Joda, vi har plukket ut hva slags vogn vi vil ha, og den blir nok kjøpt neste måned.. Ligger på samme prisen som din vogn ser jeg.. Det er en simo kombivogn som er sandfarget med softbag ;) Den var helt nydelig ;) Driver og pusser opp, og fikk noen stygge regninger nå i desember.. Heheh.. så jeg vil kvitte meg med de før jeg går og kjøper barnevogn ;)

Hehehe.. Greit med arvegods, men søsterens kjole er kanskje ikke så interresant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...