Storebror til to :) Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Er det mange her som har kjøpt simo kombi vogn til babyen.?? Jeg har kjøpt det, men nå angrer jeg kanskje litt :/ Skulle heller tatt Emmaljunga... hehe
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har men kommer nok ikke til å angre på det valget nei,hadde den vogna til første mann også og var stoor fornøyd....
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har også kjøpt den, den fineste jeg har sett
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Syns Simo er den fineste jeg, angrer kanskje litt på at jeg kjøpte kombi istedetfor duo bare...
Philippa=) Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 jeg har også kjøpt simo, angrer ikke. har tenkt å kjøpe en sportsvogn senere.
grycath Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har også kjøpt simo kombivogn, men syns den er litt vel lealaus... er dette vanlig på nyere vogner`? Noen som vet... det er snart 8 år siden sist og da var ikke vognene så lealause..
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 vi har også simo kombivogn,helt strøken vogn,kunne ikke vert mer fornøyd!! den er så pen!!!!elsker vogna mi )
rødhette* Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Vi har også kjøpt simo kombi. Har jo ikke fått tatt den i bruk enda, men gleder meg veldig. Syns den er kjempefin, og den virker så god
smillamilla Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 jeg og! gleder meg til å begynne å bruke den!
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte den til gullet for 2 år siden, og vi bruker den ennå av og til- den får liksom ikke pause mellom de to barna våre :-) Er sååå fornøyd med den - hadde absolutt valgt den på nytt hvis jeg skulle kjøpt ny vogn nå!!
Nusse & Nurket :-) Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har kjøpt Simo Kombi vogn og er kjempefornøyd :-)den står fortsatt i kjellerstua, men den er så fiin :-), så jeg gleder meg til å bruke den.. hadde Kombi for en del år siden og var veldig glad i den da. Den er høy og fin og god å trille :-) Hilsen fra
jippii Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 jeg synes leddet som er før håndtaket virker så lealøst på simo/brio-vognene...(det du kan justere opp og ned/vinkelen på).
Storebror til to :) Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. januar 2007 Så kjekt å lese mange gode svar ) Synes også den virker litt lealaus, men den skal nok være slik. Blir nok kjempe fornøyd med min jeg også. Må bare få brukt den... hihi.... Bare 5 uker igjen til termin nå ) Skal bli gøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå