Gå til innhold

Simo kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har kjøpt simo kombi vogn til babyen.??

Jeg har kjøpt det, men nå angrer jeg kanskje litt :/ Skulle heller tatt Emmaljunga... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har men kommer nok ikke til å angre på det valget nei,hadde den vogna til første mann også og var stoor fornøyd....

Skrevet

Det er bra :o)

Skrevet

Syns Simo er den fineste jeg, angrer kanskje litt på at jeg kjøpte kombi istedetfor duo bare...

Skrevet

jeg har også kjøpt simo, angrer ikke.

har tenkt å kjøpe en sportsvogn senere.

Skrevet

Jeg har også kjøpt simo kombivogn, men syns den er litt vel lealaus... er dette vanlig på nyere vogner`? Noen som vet... det er snart 8 år siden sist og da var ikke vognene så lealause..

Skrevet

vi har også simo kombivogn,helt strøken vogn,kunne ikke vert mer fornøyd!! den er så pen!!!!elsker vogna mi ;))

Skrevet

Vi har også kjøpt simo kombi. Har jo ikke fått tatt den i bruk enda, men gleder meg veldig. Syns den er kjempefin, og den virker så god :)

Skrevet

jeg og! gleder meg til å begynne å bruke den! :)

Skrevet

Kjøpte den til gullet for 2 år siden, og vi bruker den ennå av og til- den får liksom ikke pause mellom de to barna våre :-)

Er sååå fornøyd med den - hadde absolutt valgt den på nytt hvis jeg skulle kjøpt ny vogn nå!!

Skrevet

Jeg har kjøpt Simo Kombi vogn og er kjempefornøyd :-)den står fortsatt i kjellerstua, men den er så fiin :-), så jeg gleder meg til å bruke den.. hadde Kombi for en del år siden og var veldig glad i den da. Den er høy og fin og god å trille :-)

Hilsen fra

Skrevet

jeg synes leddet som er før håndtaket virker så lealøst på simo/brio-vognene...(det du kan justere opp og ned/vinkelen på).

Skrevet

Så kjekt å lese mange gode svar :o)

Synes også den virker litt lealaus, men den skal nok være slik. Blir nok kjempe fornøyd med min jeg også. Må bare få brukt den... hihi.... Bare 5 uker igjen til termin nå :o) Skal bli gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...