Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Hvordan går det med deg?

Tenker mye på deg og lurer jo veldig på hva som skjer rundt deg om dagen.

Jeg har det bra, og skal ikke klage selvom jeg har kvalme til langt over ørene, er fryktelig trøtt og sliter en del med hodepine og tar lett til tårene.

Skal inn til ul 11.jan og dagene går liksom ikke fort nok. Eller rettere sagt det virker egentlig som om dagene har stoppet helt opp.

Men men... jeg håper du har det bra!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7643715-kanskjesnart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Susse:o)

Så koselig å høre fra deg. Det er rart, jeg tenker på deg også, selv om jeg aldri har møtt deg! Eller; det er kanskje ikke så rart, for man deler jo mange av de samme tankene her inne. Uansett, jeg er veldig glad på dine vegne. Håper jeg kan hoppe etter deg snart:o) Jeg begynte på spray på mandag, dvs at dette er 5. dag med spray. Og jeg er i god form! Bank i bordet, kast salt over skulderen, host tre ganger, det får jeg håpe varer en stund til! Ellers så venter jeg mensen på søndag og jeg har jo som alltid et ørlite håp...Og jeg leser jo på ass bef om folk som blir gravide og finner det ut når de går på spray...Men blir jeg skuffa så er jeg jo i gang med ivf, faktisk!

Jeg håper du kan kose deg og tenke lykkelige tanker. Klarer du det, eller er du mye bekymra? 11 januar er torsdag det, da skal jeg tenke på deg, det blir sikkert kjempefint å få tatt den ul´en:o)

Kos deg med helg, slapp av og vær litt prinsesse!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7643715-kanskjesnart/#findComment-7654648
Del på andre sider

Hei på deg vennen!

Dette blir jo kjempe spennende da :)

Har forresten mensen dukket opp i dag?

Det er bare så gøy at du endelig er i gang med ivf og jeg skal krysse alt jeg har for at dette blir første og siste gang og at du veldig snart kommer inn på gravide slitere. Du må holde meg oppdatert på hva som skjer og hvordan du opplever dette. Husk at jeg er her selvom jeg er gravid.

Det er selvfølgelig med litt skrekkblandet fryd at vi skal inn til ul. Mannen min er hellig overbevist at det er to. Aner ikke hvor han har denne sikkerheten fra. Jeg tror det bare er en. Så vi får bare vente å se.

Jeg har sett inne på 1.trim at det er så mange som er bekymret hele tiden men jeg er ikke det jeg... Kanskje det bare er jeg som er litt dumt, men jeg bare koser meg med magen.

Har jo også fortsatt mye symptomer. Kvalme til langt oppetter ørene og det ville ikke forundre meg om brystene mine plutselig skulle eksplodere med et gedigent smell :P

Vel vel.. nok om meg. Gleder meg til å følge deg framover. Håper dere klarer å kose dere litt og ta vare på hverandre midt oppi alt dette.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7643715-kanskjesnart/#findComment-7680764
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...