Gå til innhold

"trener" dere med barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg om dere legger de ofte på magen, og sånn?

Andre ting man bør trene de på?

Gutten min er 3,5 mnd og har ikke antydet å ville prøve å snu seg fra rygg til mage enda.. Er det noen måter jeg kan trene med han på, så han kanskje kan klare det etter hvert? Eller er det sånn som babyen finner ut av selv?...

Legger han av og til på magen, men da bare ligger han å hyler, og beveger seg ikke i hele tatt.... Tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bør legge han mye på ryggen. Vi har gjort det med Tassen, men han har trivdes med det. Prøv å være med han, og legg leker rundt han. Mange synes det er mer spennende hvis de får speil forran seg. Tror ikke det er noe vits i å trene aktivt på snuing eller liknende. De finner det ut etterhvert

Skrevet

Selvfølgelig mente jeg på magen...

Skrevet

Datteren min HATET å ligge på magen når hun var liten... på HS sa de at det var lurt å ligge henne på magen hver gang jeg la henne fra meg på gulvet..så kunne jeg heller snu henne igjen når hun ble utålmodig... det gjorde vi en del..på stellebordet også..da løftet hun hodet for å se på oss...

hun snudde seg fra rygg til mage litt før hun var 4 mnd og fra nage til rygg når hun var 4 mnd...

det kommer når det kommer

Skrevet

Man bør legge de ofte på magen.Min gutt hylskreik også i begynnelsen,så angret på at vi ikke var flinkere i begynnelsen.En liten stund flere ganger daglig selv om det ikke er lenge, er bra:)Ligg sammen med han,hold en leke evnt.med musikk på så han kan se på,prøv på bordet så han kommer høyt opp og får oversikten,prøv foran et speil,ha han på brystet ditt og pappaens på magen...Vi prøvde alt dette,og det var kun snakk om sekunder i begynnelsen før han hylskreik,men nå går det mye mye bedre..

Man kan også hjelpe de litt fra rygg over på siden og rundt-men jeg tror heller ikke det er noe å stresse med.Min er 3 mnd.og 1 uke ca-og snur seg heller ikke.Tror det er litt tidlig faktisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...