Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Etter mye frem og tilbake ble vi enige om gutte navn i går, hva synes dere om Kornelius? Vi vet ikke hva vi får så nå gjenstår kun å bli enige om jente navnet og der er min favoritt Henrikke. Hva synes dere om disse navnene er de helt på tryne eller ok?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes Kornelius er kjempesøtt; på en litt rar måte, om du skjønner ) Henrikke derimot, synes jeg ikke er så fint. Men smaken er som baken ;o)
RompeRock Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Ikke meningen å være anonym. Kom bare borti knappen...
Har fire go`inger Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Kornelius er veldig fint, synes jeg Jeg har imidlertid ikke helt sansen for Henrikke- Jeg liker ikke navn som er en blanding av gutte- og jentenavn. Jeg får liksom assosiasjoner til at man egentlig ønsket seg en Henrik...men så ble det en jente...og da får det bli Henrikke..... Men jeg vet jo at det ikke er reellt for de som velger sånne navn da Lykke til med navnevalget
Snusmumriken* Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes Henrikke er kjempe søtt, men er derimot litt mer usikker på Kornelius!!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Kornelius: ser for meg en sånn søt gammel potetbonde jeg.. Henrikke: HUFF! like tragisk som Benedikte...
cec26 Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Jeg personig liker ikke noen av navnene... men det er fordi jeg syns de er så tunge å utale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå