Gå til innhold

Oppdatering UL i dag 4. jan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Tenkte vi kunne ha en felles tråd hvor vi deler opplevelsene våre fra i dag:-)

Jeg var til UL kl 09.00 i dag, og for en fantastisk følelse det var å se den lille! Hjertet som slo var det første jeg så, så deilig å se at det var liv og at alt stod bra til! Krabaten sparket og styrte på mens vi kikket, og foten lå bøyd opp over hodet! Litt mer bøyelig enn meg... he,he.

Jordmor var veldig flink og forklarte hele tiden hva det var vi så. Vi fikk også vite kjønnet, det er en liten gutt:-)

En veldig spesiell dag, føler graviditeten er mer virkelig nå. Og når jeg kjenner liv der inne kan jeg også se veslegutten for meg. En veldig rørende opplevelse, og jeg håper alle har hatt det fint i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Klokka tolv i dag kom vi inn, og etter et halvt minutts nervøseri (jeg så ingenting som beveget seg), måtte jeg spørre om hun så liv. Jada, sa hun og begynte å forklare. Det tok enda litt tid før jeg skjønte hva jeg så (merkelig egentlig, med førstemann var alt klart med en gang), men det viste seg at han lå i en ball og slappa av. Etter hvert begynte han å bevege seg og vinke litt, så tårene mine smøg seg fram i øyekroken.

Alt var vel med vår sønn nummer to, og hjertet mitt svulmer:-)))

Skrevet

Heisann:) var inne på ul på ahus kl 19.00 i kveld.. Var kjempe stas å få sjå det lille nurke vårt, var ei stund redd for at vi ikke fikk vite kjønne da han låg med rumpa i være å beina samlet, men etter ei stund begynte han å sprike med beina og jm kunne tydelig sjå at d var en liten prins:) alt var bra og vi fikk med oss 7 bilder av gutten vår. Ble satt frem ei og ei halv uke og gikk fra å ha termin 28. mai til 18. mai:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...