Gå til innhold

Uke 32+0 og utslitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!! Må bare komme litt syting her assa......lurer på om andre har det sånn.....????? Er nå i uke 32+0 og er SÅ sliten,venter bare på at nurket skal komme ut,men det er jo ennå leeeeenge igjenn.....Har termin ca 2mars men de er ikke helt sikkre da,blir jo såååå lenge å starte å vente nå da.Lillegutt på 17mnd kom 2,5 uke før tiden så håper det er sånn nå å.Jeg er så sliten og syns det er så tungt,det var da ikke sånn sist. Har liksom ikke energi til noe og kunne sove støtt om jeg hadde hatt muligheten.Noen som har det på samme måten eller er jeg bare ei skikkelig syte kjerring nå? hehe..... har uvi nå og håper kansje det er litt av årsaken....... Lykke til videre til dere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 32+0 i dag.

JEg har det nok litt bedre enn deg. Men det kan fort snu. For de siste dagene har gjort stor forskjell!! Begynner å bli vondt å sitte, vonde muskler osv. Men klarer meg!

Håper du bare er inne i en dårlig uke, og at du blir bedre! For det er jo en stund igjen!

Skrevet

Samme her :)

Er rimelig utkjørt. Er selv 31+5. Sist følte jeg meg mer eller mindre i topp-form, men denne gangen er jeg pumpa.. Synes 6.mars er en evighet unna, og samtidig så orker jeg ikke å føde ;) Jeg hadde masse kynnere her forleden og trodde noe var på gang og tenkte bare; "nei, orker bare ikke å føde".. Men regner med at det blir pur lykke å få vesla nr to ut, og at det flakser seg etterhvert.

Har ei jente på snart to år (mars) og regner med at det er mye av grunnen. Vil jo ikke være noe mindre og kjedeligere mamma for henne denne tida, og når hun i tillegg er en skikkelig morgenfulg, blir det jo lite tid til bare å lækse.

Godt å få ut litt, til en likesinnet :)

Ellers har jeg det bra(!)

Lykke til videre.

Skrevet

Takk for svar,jeg trudde liksom at det ville hjelpe på litt når jeg nå ble sm fra jobben for har jobbet SINNSYKT masse og masse å gjøre på jobben så om vi var heldige fikk vi matpause liksom.....men føler meg like sliten ennå,vært sm nå siden 2juledag..... men det skal jo sies at å jobbe i hjemmesykepleien er jo ikke noe for "høygravide"heller,det er jo tungt nok yrke fra før hehe.....

Skrevet

Jeg vet åssen du har det. Jeg er også sm nå, og laaaang juleferie til tross: i dag formiddag følte jeg meg som om jeg har løpt 1000meteren OG hatt influensa... kroppen hadde fint lite energi å by på...Jeg lurer på om vi har det sånn av og til fordi babyen krever mer enkelte dager.. At det er en voksedag for babyen???

Lykke til videre i alle fall..

Klem, 31+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...