Gå til innhold

Kjære Kjære Lenn! Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jøss nå fikk jeg helt sjokk! Så fantastisk kjekt å høre at du er gravid, det er helt utrolig. Jeg har ikke tittet innom på disse sidene på lenge, men bestemte meg for å se innom idag, og hva finner jeg? Jo melding fra deg om at du er gravid. For et sammentreff, og så veldig veldig kjekt å lese! Dette fortjente du virkelig, etter alt du har vært igjennom! Jeg ønsker deg alt godt fremover, og masse lykke til.

Selv er jeg igang med nytt forsøk igjen, og er idag på dag 9 på sprøytene. Er rimelig utmattet denne gangen, vondt i hodet, øm imagen, trøtt og lei osv. Den samme gamle leksa.... Gruer meg voldsomt for UL imorgen, for å sjekke hvor mange og hvor store eggene er. Er livredd for at det ikke skal være noen..... Er jo ikke kjent for å overprodusere jeg, er som regel 2-3 til uttak. Huff, får håpe det går bra. I tilfelle blir det vel uttak over helgen. Det er jo spennende da, men er bare så redd denne gangen. Det er jo 6. gang så egentlig burde jeg vel være mer avslappet, men istedet er jeg kjempenervøs. Men nå skal jeg ikke mase om alt det jeg stresser med, poenget med denne meldingen til deg var jo å gratulerer deg! Er så glad på dine vegne, Lenn, som sagt; dette fortjente du virkelig!!!!!!!!!!! Sender deg mange gode klemmer og lykke til videre med svangerskapet!

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7643142-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-lenn-gratulerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære cristina!

Så koselig å høre fra deg!! Leeenge siden sist!! Du har vært i mine tanker...rart med det når man blir "kjent" her inne, så der det noen navn du henger deg mer opp i......

Ja det er helt utrolig dette her....Faktisk så står jeg opp hver dag og bare himler med øynene av sjokk, er så ufattelig lykkelig og glad og takknemlig for at denne solskinnshistorien skulle komme til OSS :o)

Helt fantastisk!! Hadde ingenmistanker om at dette kunne skje. Vi gjorde jo et forsøk da jeg hadde eggløsning, men jeg syntes det kjentes ut som om EL var på den siden der jeg har en tett eggleder (fikk vite det i høst at ene eggleder er tett - tok sånn HSG røntgen)

Men det kunne ikke stemme.....Eggløsning måtte nok vært på den "åpne" siden ;o)

Hadde jo begynt på spray og sprayet i 9 dager...og så leste jeg plutselig noe inne på ass.befr om at mensen skulle komme etter 7-10 dager etter spraystart.....Og på St.Olav er det sånn at man må ta en test før sprøytestart for å bekrefte at man ikke er gravid.....Og jeg hadde en Clearblue liggende.

Nyttårsaften på morgenen stod jeg med en positiv test i hånden......

Var helt hysterisk og gråt og lo om hverandre.....

Sambo trodde minst at kloakken hadde komet opp av do eller noe sånn som jeg tedde meg!! ;o) Komisk!! Men han ble jo kjempeglad selvsagt!!!

Var til legen i går og ble 100% sykemeldt. Så da er det bare å trappe ned og senke skuldrene og prøve å ta livet fullstendig med ro!!

Er jo selvsagt redd, har jo mistet noen fra før. Men jeg tenker at nå må rettferdigheten seire - og vi har hatt vår porsjon med uhell. Så dette har jeg troen på :o)

Er 5 fullgåtte uker i morgen, men tiden går saaakte....................

Men så spennende med deg da!! Jeg heier og heier på deg og tipper at også du står med en positiv test i hånden snart!! Jeg krysser alt for deg og unner deg virkelig en spire i magen nå!!!!!!!!Det har du fortjent :o)

LYKKE LYKKE til på ultralyd i morgen!! Kan du ikke være så snill å komme inn til meg og oppdatere da..? Når du er ferdig?

Jeg tenker på deg og sender deg masse positiv energi!!!!!! :o)

Takk for lykkeønskningene - det varmer!!! :o)

Stoooooooooooor klem fra din gamle venn :o)

Hallo min venn! Her er jeg endelig.

Beklager at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere deg før nå, men dagen har gått så fort. Var hos legen idag tidlig, rimelig stressa og redd. Men det var faktisk 3 fine egg hos meg, så nå er jeg kjempeglad!!! Har ikke akkurat erfaring med å mange egg, så 3 er bra nok for meg. Uttak blir på onsdag og innsetting på fredag. Kryss fingrene for meg, kryss alt du har! Dette blir spennende. Godt å få litt gode nyheter, spesielt siden jeg var så nervøs og redd i forkant. Men er jo realist også, vet jo at dette bare er et lite steg på veien til et barn, men det er iallefall et steg i riktig retning. Har nå bestilt akupunktur som jeg skal ha før og etter innsetting, håper at det hjelper. Har jo hatt det før også....

Ja dette ble en god dag, jeg er så lettet. Så nå får vi bare håpe at eggene er av topp kvalitet, at de blir befruktet og at iallefall ett klorer seg fast. Det hadde vært helt fantastisk. Håpe håpe :)

Jeg er enda i sjokk over over din situasjon altså. Jeg er så glad på dine vegne. Dette fortjente du virkelig, Lenn.

Takk for at du tenker på meg og sender positiv energi. Tenk på meg på onsdag da, og send meg masse gode tanker. Er jo alltid litt stressa foran ett uttak vet du, men det går nok bra. Har ingen dårlige erfaringer med det. Noen ganger er det vondere enn andre, men stort sett syns jeg det går veldig greit. Heldigvis. Jeg skal oppdatere deg etter uttaket, enten på onsdagskveld, eller torsdag morgen.

Lykke til videre Lenn, kos deg med spiren din. Kjempelurt av deg å sykemelde deg 100%, det ville jeg også gjort.

Ha en flott helg, vi "snakkes" til uka. Jeg gir lyd.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...