plutseligbolle Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har to katter som er veldig kosete. De skjønner jo ikke at jeg har en baby inni den store magen min, så noen ganger tramper de på meg. De er ganske tunge, ca 4-5 kilo. Kan babyen skades av denne trampingen, tror dere?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Den er veldig beskyttet. Du får nok vondt lenge før babyen får vondt. Men er det så vanskelig å få de til å la være hvis du er bekmret da? De er jo små og lette å dytte bort...?
snartmammapåny Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 jeg klemmer og presser på babyen min ofte for å få den til å sparke. Tviler på at kattene dine bruker mer kraft enn meg. for å ikke snakke om klemmingen til jm og lege, så ville nok ikke bekymret meg for det. Om du ikke liker at de gjør det bør du unngå at de går/hopper på magen din, men det er nok neppe farlig for babyen.
endaeintrønder Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 ehem....æ har en 3 åring da,som veie 18 kg som sitt på mæ da,på magen,kan itj si d e så deili akkurat,men d e itj fali!!!!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg lover deg at det er værre nåe en toåring slenger seg på magen ) Det er ikke farlig med kattene, til det er de alt for lette. Det eneste babyen kjenner er dunk og støt som er bremset gjennom hud, underhudsfett, livmormuskel og vann. La dem bare fortsette om du ikke plages av det selv ;o)
Januar 2010 <3 Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 nei nei nei...ingen fare for at det skader barnet. tenk på alle som har småunger da som omtrent hopper på magen til mora. ingen fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå