Ylva79 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 har fått svangerskapskløe, og har tatt de obligatoriske blodprøvene.. var hos legen i går, og helsesekretæren sa at de så bra ut. fikk nå en telefon fra legen om at jeg må komme inn i morgen, for nå har de fått svar fra sykehuset, og legen ville snakke med meg. må også nevne det at sekretæren jeg hadde i går ikke hadde hørt om at kløen kunne være knyttet opp mot leveren..(burde ho ikke vite det?) bør jeg være bekymret, begynner nesten å gråte her..
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 huff da... kan egentli ikke svare på spørsmålet ditt,men kanskje du kan hjelpe meg? klør noe helt sinnsykt på leggene og magen,har gjort det en stund nå og ble bekymret over å lese innlegget ditt...kan du fortelle meg litt om hvordan du klør eller litt info? kanskje jeg også har det....????
En liten mamma Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Ring tilbake til legen din og spør om det er noe du trenger å bekymre deg for! Det er jo helt fryktelig å gå slik å tenke og spinne på det når ikke du vet noe -og ting blir ofte mye verre enn det helt sikkert er! Lykke til!
Yellowgoldfish Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Ikke bekymre deg - kjenner mange med kløe, og de vil bare være overforsiktige med oss gravide!!! Sikkert bare en prat de skal ha med deg. HVis du ikke blir roligere kan du ringe føden og snakke med en jordmor om hva som er vanlig i dette tilfellet!
Ylva79 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 jepp, det var der det begynte hos meg å..får ikke utslett, men det klør som bare f.., det som hjelper meg er å dusje og å bruke hvitvask.. de har forsket litt på dette, og for et halvt år siden fant de ut at det kunne ha en sammenheng med leveren(vet ikke hva). nevn det for legen din, så du får tatt blodprøver og sendt de på sykehuset.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 oi da.. ja får ta meg en prat med ham da... men skal ikke til han før 31 januar.. håper ikke det er noe alvorlig... vet ikke om det er utslett jeg har,eller om det er kløen som gjør at det kommer røde prikker i huden,men røde prikker er det vertfall...
Ylva79 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2007 har noen prikker, men de har kommet etter at jeg har klødd meg..
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 ja det stemmer nok mer med meg også,at de kommer etter kløingen...uff da,høres om som om jeg også har dette...faen..håper ikkke det er farlig da..
Ylva79 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2007 ja, nå ble jeg roligere.. http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.htmlor men da hadde de vel sendt meg rett på sykehuset??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå