Gå til innhold

2 telefoner fra foreningen "plutselig spedbarnsdød", på to dager. Huff.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt tredje barn og hver gang har de ringt når barnet er ca. 3 måneder. Selvsagt er man redd for krybbedød og vi har støttet dem ved å betale en giro til dem som man får når man leier bilsikkerhetsnett til babybagen på helsestasjonen.Men jeg synes faktisk det er upassende å få disse telefonene når man er i denne fasen med babyene. Man kan jo ikke tenke på det hele tiden, og jeg følger de råd man blir opplyst om i spedbarnsbøkene for å gjøre mitt beste for å unngå krybbedød. Etter disse telefonene har jeg gått med en ekkel klump i magen igjen og føler meg slem som avviste disse telefonselgerne. Jeg spurte om de med overlegg ringte oss fordi de visste av vi hadde spedbarn. Å nei det var helt tilfeldig sa de. Det tror jeg ikke noe på. De har ringt 3-4 mnd etter hver fødsel og aldri på andre tidspunkt. Ikke fortell meg at dette er tilfeldig.. Har dere opplevd dette? er jeg "rar" som blir opprørt over disse telefonene. I dag da person nr to fra dem ringte ble jeg helt skjelven i stemmen. tror det gjorde inntrykk på han som ringte. Han sa ha en fortsatt fin dag og la på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ringt hit to ganger, men jeg har ikke rukket tlf, så jeg har ringt opp igjen,

og når jeg da hører hvor jeg har kommet, så legger jeg bare på.

Syns det er skikkelig dårlig av de å ringe oss nybakte..

Kan de ikke heller bare sende noe i posten...

Har egentlig lyst å finne på noe å si når de ringer igjen..men vet ikke hva .. he

Skrevet

De ringte meg i går og, sa bare med skjelven stemme "Nei takk, har ikke lyst til og ha denne samtalen jeg" Da sa hun greit og la på. Det er skikkelig guffent syns nå jeg.

Skrevet

De ringer her også. Sambo fikk tlf tidlig i dag og jeg fikk for en liten stund siden. Jeg tok ikke tlf men det gjorde sambo. Hvor har de fått vårt tlf nr fra??? kanskje den babypakken fra apoteket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...