Gå til innhold

Går alle til jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går gravid med andre mann, og jeg går ikke til jordmor, er dette fryktelig dumt? Når jeg gikk med førstemann så ble jeg bare stresset, magen var liten osv...........Men jeg fikk en nydelig gutt på 3400 og 52 cm så denne gangen har jeg droppet hele jordmoren, går selvsagt til legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

E i uke 33 eg og har ennå ikkje vert hos jordmor. Har ikkje følt behov for det, har kun hatt underøkelser hos legen. Men nå har eg bestilt time hos jordmor den 11 januar etter møkje mas i fra legen min...

Skrevet

kunne selv tenkt meg å kun gå til legen,syns legen min er mye hyggeligere enn jordmora mi..:)

går annen hver gang hos hver av dem

Skrevet

Jeg går bare til lege jeg også. Har hørt så mye negativt om jordmora her i kommunen, og jeg har ikke følt at jeg har så veldig mange spesielle spørsmål -så legen min er helt topp for meg!

Skrevet

_Kine_:

Det e jo ditt eget valg det da. Og dessuten så finnes det vel andre jordmødre der du e enn bare hu eina du har?

Skrevet

Jeg har gått annenhver gang, men nå har jeg avbestilt neste jordmortime og går kun til legen. Føler at min jordmor var så lite til stede og stresset.

Skrevet

jeg går annenhver gang.. funker greit.. har ikke så stort behov for å prate så mye ekstra med henne, jeg spør om det jeg lurer på og får svar..

Skrevet

jepp, KUN jordmor.. føler legene er fjerne og ikke "bryr" seg på samme måte som ei jordmor=)

jeg ville aldri ha bytta ut jordmor med lege ivertfall!

Skrevet

helt motsatt. Kun til lege. Min lege er en kjernekar. føler meg trygg og velkommen. Han har alltid tid til MEG hvertfall.

Skrevet

Det er helt frivillig å velge hvem man vil gå til kontroller til. Gjør det som føles best for deg, det er jo ikke alle man passer like bra sammen med...

Skrevet

Har kun gått til lege gjennom hele svangerskapet. Veldig hyggelig og flink lege, så har ikke noe behov for jordmor føler jeg.

Skrevet

Har gådd t bægge dela, men syns opplegget e teit, har vorre 3 gång hos jordmor, å me ny jordmor kvær gång! Lægen har vorre den samme, lure på om æ får ei ny jordmor næste gång.... træng vel egentli ikkje ei fast pga æ får sekkert ikkje føde der æ går (fødestue), då må i såfall alt være perfekt, må sekkert på sjukehus, å der træff æ jo, enda ei ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...