Gifteklar:0)) Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 har gjort det flere ganger men hver gang jeg logger meg på så er det dette nicket som kommer frem. er det jeg som er helt på jordet eller?
Lilah Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Gå på "Din egen side" Så Brukerinformasjon. Der står nicket på en av linene. Skift til hva du vil, og lagre. Så du vil ikke være øl og røyk lenger?
Gifteklar:0)) Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 hehe. har gjort det flere ganger men det er dette som kommer opp hver gang.
Trampe 79 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Eg hadde samme problemet når eg skulle skifte termindato, var berre den gamle so kom opp. Måtte gjere alt frå starten til slutt, kjedeleg..
Flyme Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 dette er en test for å se om det virker..... har bytta fra mikka1 til....
Flyme Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Jepp det funka! Du må huske å lagre og veeeeeente en god stund for oppdatering:-)
Gifteklar:0)) Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2007 ok.det gamle nicket mitt var vist opptatt.jaja.får prøve dette da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå