MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 4. januar 2007 #1 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvordan går det med deg? Selv skal jeg ta blodprøve i morgen og på mandag. Svarene får jeg på onsdag. Jeg håper at de finner en stigning og at det indikerer at det står bra til med den lille. Jeg har fremdeles brunlig utflod (lys sådan). Hvordan er det med deg? Før ivf-forsøk var bekymringen om jeg kunne få barn, ALDRI hvorvidt jeg skulle få beholde spiren. Håper det ordner seg for oss begge! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7642523-vilde78/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 4. januar 2007 #2 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei Malimali! Jeg trodde det var slutt på blødningene idag, men nei. en halv time før jobbslutt var jeg på do og da var det ferskt blod. Ikke noe mye, men likevel. Har også de to siste dagene hatt sånn utflod som du beskriver... Jeg blir så nervøs av dette!!!! Enig med deg, før ivf var jeg også bekymret over om jeg noensinne blir gravid, men nå er jeg livredd for å miste eller at det bare er en kjemisk graviditet... Må ta ny test imorgen tidlig (man blir jo helt avhengig av å tisse på de pinnene, hehe!).... Skal på klinikken igjen på mandag, skal vel ta blodprøver da. Bra du skal ta blodprøver. Har du fått mer progestan også? syns jeg begynner å blø mer når det er lenge siden jeg har tatt dem, feks på slutten av dagen på jobb. Huff, håper den lille klorer seg fast inni der for oss begge!!! Er det noe vi kan gjøre selv tror du? Ikke anstrenge seg osv? Jeg er vant til å trene og være aktiv, men nå tør jeg jo ingenting! Har de sagt noe til deg om det i Haugesund? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for oss beggee:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7642523-vilde78/#findComment-7644420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå