♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Vi har fortsatt en liste på ganske mange navn, og av de vet vi ikke om vi vil ha noen heller...vi er helt håpløse. er 2 dager over termin...noen med meninger om hvilket navn vi skal ta...disse forslagene har vi..kom gjerne med andre forslag også Anna, Hanna, Pia, Frida, Tirill, Mathilde,Mari, Eline,Thea......skjønner dere problemet eller?
Har fire go`inger Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes Hanna og Frida er finest Lykke til med valget av navn
Linda og lille Oskar Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 tirill og eline er nydelig navn:) Jeg har 17 dager til termin, og har ikke peiling på navn! vet ikke om det blir gutt eller jente og samboer gidder ikke å stresse! så vi har ikke begynt å tenke på navn engang, eller jeg har:) irriterer meg at han er så treig:)
jentebaby i hus Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 HEI 12 dager til term her og ikke noe navn. vi har 10 navn på listen, min samboer tror han har bestemt seg, men eg vet ikke om eg er enig(typisk meg)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg likte Eline av de valgene du gav.. Lykke til med navnevalget..! Tuttemoren vår kom litt overraskende på sist,, (uke37) Så hun fikk navn først den dagen vi skulle reise hjem fra klinikken med henne.. (Trege vi??? aldri... *ler*) Denne gangen har jeg lyst å unngå å bli såå sene med navn, men mannen liker visst ikke navneforslagene mine.. Så jeg er i uke 32 nå og har ikke funnet navn enda.. Og som ene jenten over her: jeg irriterer meg over at mannen er så treg....
**engel** Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Syns ikkje du skal stresse med namnevalget før du har møtt babyen Kanskje ser du med ein gong kva namnet bør vere. Slik har det vore med mine to. Har ikkje tenkt på namn denne gangen heller. Reknar med at det ordnar seg ganske fort etter å ha møtt vidunderet ansikt til ansikt.
chrika Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 har termin om 2 dager,og aner ikke hva babyen skal hete......nå vet vi ikke kjønn heller så vi må se den lille først,så kommer nok navnet etterhvert!!!!
tutta77 Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 vi har tiril fra før.. er så glad jeg valgte det navnet! synes det er kjempe fint denne gangen vet vi ikke... sambo gidder ikke engasjere seg i navnevalget heller så..... vi får se da hun kommer.. (jeg har jo mine favoritter)
Doubichou Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Jeg likte Mathilde godt! Vi har heller ikke bestemt oss enda, det staar mellom Eirik og Tarald fortsatt! Jeg er veldig opptatt av betydningen og historikken rundt navnet, mener navnet skal vaere "ladet" liksom (Eirik). Mens gubben bare er opptatt av ordlyden og klangen (Tarald)! Jeg er uke 37 og det blir ikke lenge til luringen kommer til verden! I Frankrike har man bare 3 dager paa seg for aa melde navn til folkeregisteret. Gjoer man ikke det, gir administrasjonen navn til barnet og man maa foran en domstol senere!!!! Spoeker ikke her nede, nei ! Lykke til med valget!
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 5. januar 2007 #10 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er tre dager på overtid og vi klarer heller ikke bestemme oss for navn. Håper det sier seg selv når vi ser henne:) Lykke til med navnevalg og fødsel! Håper det skjer noe snart!!
Taram har gutt&jente Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Vi har noen av de navnene på vår liste også :-) I tillegg til Andrea, Andrine, Mia og Emilia. Vi har ikke bestemt oss, men Hanna ligger foreløpig på toppen.
Maja☆ Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 Vi ble enig om navn i går vi på lillegutten. Han skal hete Simen. Han ble født for 2 uker siden, men hadde termin på tirsdag den 2.januar
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 Jeg syns Anna er veldig fint jeg da=) Ellers likte jeg nesten alle dere vurderer... Lykke til med navnvalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå