Gå til innhold

kvalm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei!

Bare lurte på en liten ting, når startet dere å bli kvalme? Og hvor lenge er det vanlig at dette varer?

Jeg tror jeg er ca 6 uker på veg men har bare vært litt kvalm....noen dager ikke kvalm i det hele. Blir litt bekymret da og tenker på om alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmen min begynte tidlig.....og når jeg var i min 8.uke våknet jeg plutselig opp en morgen og fantes ikke kvalm i det hele tatt!!!!!

Tror det er ganske vanlig at kvalmen kommer og går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8 nå og har vært kvalm i snart to uker. Tror det er individuelt når kvalmen kommer, men den pleier vanligvis å vare til 12. uke.

 

Kan anbefale deg å prøve sea band på helsekost. Min første dag med det i dag, og jeg synes det tar toppene av kvalmen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom for fullt i uke fem. Er i uke 11 nå (i morgen) og er sykemeldt enda og ut januar pga det. Slet med ekstrem svangerskapskvalme sist gang også, så jeg visste jo hva jeg gikk til... Sist gang begynte det å gå over i uke 10, men denne gangen er det ikke så mye tegn til bedring enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke kvalm før jeg var 6+3, da kom den brått. Er nå 8+4 og fortsatt veldig kvalm. Har lest at dette vanligvis gir seg mellom uke 12 og 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...