Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har litt angst for at jeg går rundt å bærer på to babiser i magen. Ingen spes grunn for det annet enn at jeg har tvillinger i slekten... Vet at det ikke er lett å finne ut av før UL, men har enda ikke fått time og er i uke 15... Noen som vet noen symptomer på tvillinger???
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Helt umulig å vite, uten å ha tatt en UL. Ta en privat UL, så er det unnagjort og du slipper å bekymre deg for det!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 jeg følte det på meg..eneste symptomet..hehe
Lene4021 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Jeg venter tvillinger, følte det på meg før jeg fikk vite det i uke 9. Er nå 14+2, har ei venninne som er 5 1/2 mnd, vi er minst like store. Legen kunne kjenne det på livmoren min i uke 9 før vi fikk bekreftet det av ultralyden, så hvis du har vært på kontroll hos lege bør vel han/hun kunne si noe om størrelsen på livmoren din. Ellers er det veldig spennende å vente tvillinger. Vi får enormt mye positiv oppmerksomhet fra familie og venner og ellers folk som hører om oss! Jeg gleder meg veldig nå, men det var ganske overveldende da vi fikk vite det selv om jeg følte det på meg og var litt forberedt på det. Mannen min ble bleik og taus, men er overlykkelig nå! Gå gjerne inn på profilen min og se det flotte bildet jeg fikk fra ultralyden! Lykke til og hjertelig velkommen på tvillingforumet om du er så heldig som oss! (slik føler vi det i alle fall!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå