en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 har en gutt på 6,5 mnd og 10 kg. ammer masse. får 3 faste måltider om dagen. i tillegg ammer jeg forsåvidt ganske mye. han husker sjelden på puppen selv på dagen. men jeg tilbyr ofte.. så han får noen super i løpet av dagen.. sikkert 5 ganger de timene han er våken. han er veldig villig da han skjønner at det er pupp å få!! synes samsoving også er toppers. legge lillegutt i egen seng. når han våkner ammer jeg og legger han tilbake-.hvis han ikke protesterer høylytt. da blir han i vår seng natta over. jeg er særdeles lite konsekvent. og på natta: da forsyner han seg selv. og hyyyyyler til puppen er der saken er.. jeg er sliten, sover dårlig. og tror at det kunne gjort seg å få sove hele natta. MEN jeg sover ikke godt på et annet rom. skal jeg sove ut må det være med gutten min i senga si. ved siden av meg ligger han bare å gaper.. han griner på natta med øynene igjen. er ganske sikker på at det er pupp som er målet. tips til å slutte med nattamming?? jeg går på veggen snart... samtidig ar han atopisk eksem og trenger disse puppdråpene!! wææææ.....
Hoppetussa Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Du kan prøve å gi han vann i stedet for pupp. Da blir det fort lite interessant å få nattmåltid. Mange barn trenger også et nattmåltid etter 6 mnd, men med 3 måltider skulle han klare seg uten. Kan pappan bidra litt her? Han kan ligge ved siden av pappan i stedet, da kjenner han ikke lukta di og får ikke samme matlyst. Forstod det som at du fortsatt vil samsove? Pappan kan også gi litt pumpa mm på natta, eller vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå