Gå til innhold

Kjemperedd for sex!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter ganske mye nå. Er så redd for å ha sex med samboeren min, får full panikk bare han nermer seg underlivet mitt. Tror jeg er mest redd for at jeg skal begynne å blø etter samleie, selv om jeg vet at det kan være normalt og ikke et tegn på spontan abort. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har kjempedårlig samvittighet overfor samboeren. Det er jo ikke det at jeg ikke har lyst, men tør rett og slett ikke. Noen gode råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe farlig og ha sex selv om du er gravid:)

Men du må høre på kroppen din......ingen vits i å "sprenge grenser" hvis en ikke føler seg klar for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg magefølelsen din du, er du redd for sex skal du ikke ha det. Jeg og sambo var ganske enig der. Jeg er mer åpen for samleie i 2.trimester enn det første. Den største risikoen er jo over da føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe farlig med sex hvis du ikke har hatt noen blødninger. Hvis embryoet ikke tåler det vil det uansett støtes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så lenge du ikke har vært hos legen med komplikasjoner og er frarådet sex, trenger du ikke å tenke på det.

 

Fosteret tar ikke skade av det, nyt det og kos deg. Skulle du ikke klare å få vekk tankene på at du kan skade barnet eller at det kommer til å gå gale, ta kontakt med lege/jordmor få deg en samtale som kan berolige deg litt.

 

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...