Gå til innhold

Heisann Lone :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på UL i dag??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Majamor=0)

Så koselig at du husket at jeg skulle på UL i dag. Jeg var på sykehuset halve dagen faktisk (les detaljer under en annen tråd her på siden hvor de som har vært på ul i dag forteller om det)

En slitsom dag faktisk. Vet ikke om jeg skrev det i det andre innlegget, men jeg skal tilbake om en uke .

Hvordan går det ellers med deg da? Kvalm og dårlig form?

Klem

Skrevet

Huff da, ikke noe kjekt når det er usikkerthet! Men det virker som om det isåfall ikke var noe alvorlig....Lykke til!

Ja, jeg er velidg kvalm i dag, har vært hjemme fra jobb og har stort sett bare ligget her eller der. Men ble 10 uker i dag og det er jo hyggelig :-)

Klem

Skrevet

Hei Maja-Mor =0)

Ja det ble en lang dag på oss på sykehuset. Men jeg kan ikke gjøre noe fra eller til så vi får satse på at alt er i orden på torsdag når vi skal inn på en ny sjekk. De trodde ikke det var noe, men ville være sikker sa de.

Terminen min ble dessverre utsatt. Fra 07.juni til 13.juni! Noe så kjedelig. Ja ungen kommer jo når den vil den, men hvis det blir snakk om å sette igang fødselen så er det jo en uke lengre å gå...jaja. Det er jo ikke verdens undergang det da. Bare gutten har det bra. For det blir en lillebror. -Skal du vite kjønnet når det blir UL på deg? Man får et mer personlig forhold til babyen tidligere, enn en ellers ville fått. Når en vet kjønnet mener jeg. Lettere å finne navn og andre praktiske ting. Her kan vi legge vekk de små kjolene ihvertfall. he he...

Håper kvalmen og uvelheten din ikke holder på for lenge. Det er slitsomt og gjør at en blir så energiløs og slapp. jeg har begynt å legge på meg nå så jeg på vekta i dag. Men har ikke nådd helt startvekta. Noe som absolutt ikke gjør noe =0) he he

Vi snakkes Maja

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...