Gå til innhold

♫ rockesmurf er fødeklar♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har det skjedd noe mer etter strippinga? Eller driver du fortsatt bare og tørker enorme mengder slim?

Jeg ble strippa samme dag som deg, hadde da 3 cm åpning og så moden som det går an å bli. Fikk masrier samme dagen, men de gav seg etter noen timer. Og siden har jeg ikke sett noe mer til rier. Men i likhet med deg, så har jeg fått en ENORM slimproduksjon. Tørker og tørker ved toalettbesøk, men det vil liksom ingen ende ta. Skal det være sånn? Er det vanlig å få det sånn etter stripping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ja jeg sitter her enda jeg.....og jeg tørker fortsatt mengder med seigt slim...snørr, vet ikke hvor lenge det er normalt med så mye slim, tenkte å ringe i morra om noe ikke har endret seg. Jeg og hadde masse masrier samme dag og var sikker på at jeg skulle føde, men her sitter jeg og har ikke hatt ei ri....ikke mye vondt eller nedpress heller......så da er vi vel i samme båt du og jeg...når hadde du termin??

Skrevet

Vår termin er på lørdag den 6.1. UL-termin 8.1.

Vi tenker bra likt... Jeg har vurdert å ringe føden selv for å spørre om det der med de enorme slimmengdene. Det gir seg jo aldri. Lurer på om det kommer til å vare helt til han er ute.. Må ut å kjøpe flere pakker med truseinnlegg, forbruket har jo skutt i været! :-) Til tider har jeg vært nødt til å bruke bind for å fange det opp. Hadde ikke trudd jeg skulle få bruk for bind før etter fødselen.

Hos meg murrer det godt i halebenet. Noen ganger kommer det stikninger nederst i magen som planter seg nedover i systemet. Men ellers er det nok ikke noen tegn til fødsel i sikte her. Lillegutt har blitt ca 3800g nå i følge legen da jeg var på UL igår. Er med i et forskningsprosjekt, derfor UL. Jeg har fått tilbake kynnerene. De kommer i hopetall i løpet av dagen, men er stort sett smertefrie. Idag har lillegutt vært så merkelig aktiv. Dulta og sparka i mange timer nå. Tenk om det hadde vært et tegn på at noe er i ferd med å skje... *håpe, håpe*

Skrevet

Jeg har også hatt masse kynnere og mer vondt i nederste del av magen, trodde det var rier en stund, men det er nok masrier da de varer så kort og kommer helt uregelmessig. Jenta mi var helt turbo igår, men litt roligere idag....er glad for alle vondtene som er og vil ha mer vondt...men det er vel ikke lenge til jeg angrer meg på det ønsket..he he....slim et har avtatt noe i etterm. Klarer liksom å tørke det bort etter wcbesøk...det er nok normalt ettersom vi begge har det.....ellers så er pia mi 3500 g nå, var også på ul 2 januar...hun trenger vel ikke å bli så mye større....lykke til videre...jeg skal føde på riksen iallfall..enn du?

Skrevet

Jeg skal føde på UNN i Tromsø. De har faktisk allerede tatt inn helsekortet mitt der siden jeg var innlagt 1 dag i helga for å få sove litt. Vi har det vel på samme vis, vi to. Leter etter minste tegn på noe som kan minne om rier igjen. Har i det minste fått nedpress nå i kveld. Gubben klarer ikke å dy seg, tror han er RIMELIG lei og utålmodig nå. For han spør om jeg har kjent noe. Før var han fortvilet over at jeg hadde vondt, mens nå etterlyser han mer vondt... :-) hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...