Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Er dette normalt. Merker jeg er veldig sliten om dagen. Er ferdig med permisjon neste uke. Trodde de skulle sove 10-12 timer nå. Han får fast føde x3 . Men det er opp og ned om han spiser opp alt. I tillegg får han pupp hvis han vil ha det i løpet av dagen. Syntes det er så ille å avvenne han i og med at han drikker så lite morsmelk på dagtid. Kan dette gå over av seg selv, eller må han avvennes. Når han var 3 mnd sov han helt til klokken 5.
mamman-t-småpian Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 heia. Hvor normalt det er vet jeg ikke, men ernæringsmessig trenger han ikke noe mat om natta lengre. Skjønner godt at du er sliten. Min lille tuppe på 7 mnd sover fra kl 19 til kl 05 og får mat da, og er fornøyd med det. Min eldste datter måtte avvennes, for hun ville helst henge i puppen jevnlig om natta, og det ble bare verre og verre. Avvenningen var veldig kjipt, spesielt for mor, men hun ga seg heldigvis etter 2 netter hvor pappan tok henne og bar løftet henne opp og kosa henne utenat hun fikk mat. Tror ikke du kan forvente at det går over av seg selv dessverrre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå