Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 25, og mannen min er 28. vi har en datter på 5år fra før og venter tvillinger i februar. Jeg brukte pergotime før jeg ble gravid og det er sikkert det som er grunnen til att det ble tvillinger.

Jeg tror det er slik att toeggede tvillinger er vanligere hos litt eldre kvinner og de som har fått hormon behandlig, mens eneggede kan skje med hvem som helst uansett alder.

Annonse

Jeg er 33 i DAG...hi hi og farne til barna er 28. Jeg har en sønn på snart 10 fra før.

Jeg har lest at sjansen til å få tvillinger øker med alderen opp mot 35 og etter det avtar sjansene for tvillinger igjen (2eggede)(man slipper 2 egg oftere mot 35 års alderen) stemmer jo forsovidt med meg. Har vært gravid flere ganger før, er høyere og veier mer enn gjennomsnittet og faren til barna er afrikaner. Alle disse faktorene er med på å øke sjansene til tvillinger :-)

Annonse

Jeg er 21 og venter tvillinger i juni!

Har lest at hvis man er under 25 år at man kun har 1% sjanse på å bli gravid. Så jeg føler meg spesiell!!

Det er bedre med en slik tung belastning på kroppen når man er ung, for da tåler man mer har jeg hørt. Og det er lettere å komme i form etterpå. Så lykke til!

Ps jeg føler meg litt ung noen ganger da... til å bli 2barns mor allerede liksom. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...