Gå til innhold

Endelig på plass i Danmark... :o)))

Anbefalte innlegg

Ja nå sitter vi i leiligheten, droppet hotell denne gangen. Var jo halv pris og det går mye pæng hehe..

Nå har vi eget kjøkken og kan styre som vi selv vil, og gratis internett joho....

Været i natt med båten var et helvete, det var sååå mye sjø og det bråket skikkelig, sovnet ikke før 04 hehe og jeg slet med å ta eggløsningssprøyten, først for at jeg klarte så vidt å stå på beina, orker ikke ligge å ta den.. + at jeg klarte ikke stikke den inn i magen, den var så tykk og jeg måtte prøve en 6 ganger så jeg har mange små blåmerker hehe..gikk til slutt da .o)))

Nå er det egguttak imorgen kl 08.30 skal møte kl 08 for å få litt dop først hehe.

Nå skal jeg kle på meg og dra til byen for å shoppe!! jipppiii

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7641329-endelig-p%C3%A5-plass-i-danmark-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mesunner deg ikke den båtturen, på en annen side reiser jeg og med båt forhåpentligvis på søndag, skal til Haugesund. Håper det er rolig på sjøen da, blir så fryktelig dårlig!!!

Ja, den eggløsnings sprøyta er tykk, forstår problemet ditt. Jeg hadde det jeg og firrige forsøk, men denne gangen går jeg på Klexane hele tiden og spissen der er like tykk, så det går nok bedre denne gang. Ser ut som et juletre på magen til nå :-)

Du må ha lukke til i morgen, får håpe det går smertefritt forseg!

Lykke tilXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Annonse

Se på Ciconia.dk så finner du det meste der.. kommer jo sefff an på hva som er galt med deg, hvor mange forsøk du vil ha osv osv..

Er ikke en fast pris, for det kommer an på hvor mye medisin osv osv...

Hei igjen.. min gyn har samarbeid med Ciconia her nede.. så vi tar alle undersøkelser og ultralyd hjemme, kun uttak og innsetting i Danmark.

Har betalt 44000 kr for 3 forsøk så kommer medisiner og reiser og div utenom.. kommer jo an på hvor mye medisiner du må ha også.. er jo forskjellig.

Annonse

Masse lykke til imorgen Tullemor!!!

Men du , lurte på en ting.....er du sikker på at du har brukt riktig spiss til sprøyta? Husker at jeg fikk med en liten og en stor spiss...den store skulle brukes til å blande med , og den lille til å stikke....hm kanskje din er annerledes??

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...