Gå til innhold

noen som vil trille med oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 25 år med en sønn på 11 mnd.Vi bor i Oslo.Vi skulle gjerne blitt kjent med flere som oss i området slik at lillegutt kan få et babynettverk.Håper noen vil bli kjent med oss

Skrevet

søren, håpet du bodde i bergen jeg...

dytter litt for deg

Skrevet

Hvor bor du, da? Vi er et par mødre som har tenkt å starte en trillegruppe... Jeg bor ved lillestrøm, men det går jo an å forflytte seg litt da... Og når passer det for deg?

Skrevet

hvor ved Lillestrøm bor dere?

Skrevet

jeg bor i bydel østensjø i Oslo

Skrevet

passer nesten hver dag for oss

Skrevet

Bor ved Åkrene... Hører til Fet kommune, men vi har postnr lillestrøm.

Skrevet

hvor bor du da zizzi28?

Skrevet

skulle gjerne trillet, men jeg bor i hedmark og har ikke lappen, litt kjett ;)

Skrevet

Jeg bor på Flateby, har ei datter på snart ett år.... skal gå hjemme til august07. Kjenner ingen her(flyttet hit i okt06) så det hadde vært koselig å blitt kjent med noen. Har både førerkort og bil....hihi

Skrevet

til iren72:

Det er dumt du bor så langt unna da,tar jo ganske lang tid fra flateby og hit,men jeg vil gjerne bli kjent med deg.Det går jo an å møtes i oslo sentrum eller noe

Skrevet

Har lagt en liten hilsen til deg på treffsidene... :o)

Skrevet

koselig Carina.Har svart deg nå på teffsidene

Skrevet

hvor i bydel østensjø bor du? hvor gammel er du da? jeg bor på manglerud =)

Skrevet

hi,hi,skulle skrive skullerud da

Skrevet

Har svart deg på treff-sidene... :o)

Skrevet

Iren 72. Jeg bor på Bjerke i Oslo. Det er jo ikke å langt. Kan jo sende meg en melding på profilen min hvis du vil. Er 31 år, og har en gutt på 7 mnd.

Skrevet

jeg bor på lambertseter, er 23 år, har ei jente på 1 mnd

Skrevet

Til zizzi28

Hvor gammelt er barnet ditt da?Du bor jo ikke så langt unna meg.Har du gutt eller jente?

Skrevet

Har gutt på drøye 5 mnd (og en datter på 6år)- jeg triller avogtil med en som bor på lindeberg, så kanskje du vil treffe oss en dag? Kan møtes et sted- banen går jo overalt den:)

Skrevet

Det hadde vært hyggelig:)

Skrevet

Hei! =)

Jeg er ei jente på 20 år med en gutt på 5 mnd, kunne gjerne tenkt meg noen å trille med, er så kjedeli å gå aleine asså! er ikke så mye selskap i gutten min i vogna enda, hehe! Bor på Haugerud vi da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...