Gå til innhold

5 uker, hvordan sovner barnet på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo at de fleste her er i mot gråte-kuren. Hvordan pleier ungene deres å sovne på dagen? Merker jeg har dårlig samvittighet når ungen min sovner ved puppen/bæring, men er dette kanskje vanlig allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gutt er 6 uker nå. På dagen sovner han som regel mens hans spiser pupp, og da legger jeg ham over i vogna si. Ellers hender det at han sovner av seg selv når han ligger i vippestolen eller lekegrinda, men det er ikke så ofte. Synes han er altfor liten til å ta noen skrikekur nå.

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Lillegutt er 4 uker og 2 dager og sover utrolig bra. Sovner som regel av seg selv etter mat og litt kos med mamma på dagen i lekegrinda eller vippestolen. da kan han flyttes over i senga uten å våkne.

Vi vugger han ikke i søvn- det blir vel fort en (u)vane

På kvelden må han ha litt mer oppmerksomhet før han sovner. pleier å gi litt mer mat på kvelden så blir han ekstra trøtt.. Nå er han en småspiser i utgangspunktet. så klarer jeg å få i han 100 ml på kvelden er det bra:) Da sover han til 04 og får mat igjen da og sovner av seg selv igjen med flaska i munn!!

FLINK baby jeg har!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...