Gå til innhold

hvor mange kilo skal/ønsker dere å gå ned?


MegOgAlleMine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ned 30 kg jeg...hehe :S

Tar det som 10 kg pr delmål da.... så nå ska jeg veie 96kg innen neste onsdag....veier 99 nå :S Trener hver dag..styrke og kondis om hverandre...

 

Lykke til dere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skal ned ca 20 kg men har som mål å ta 10 om gangen. Innen sommeren håper jeg å få av 10 kg så satser jeg på 10 etter sommeren, hehe... ;o)

Trener nå 5 dager i uka og har holdt på med det i noen mnd nå. Begynte på kostholdskurs 2.januar og vekta stoppet da på 83,9 kg men det var med klær og på kvelden. Skal nå inn her hver onsdag når jeg har veiedag og fortelle hvordan det går! Satser på at det skal gå rette veien nå!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ned rundt 10 kg. Men klager ikke dersom jeg klarer 5-6 kg.. Nesten alle mine kg sitter rundt magen, og det er jo den som er vanskligst å få bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ned 15 - 20 kilo.. er også førnøyd dersom eg klarer 10 - 15..

nå skal eg på treningstudio for å få vekk resten, eg klarer ikkje det sjøl eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 13 kg, håper på 10 til.. Da vil jeg veie 4 fire kilo mindre enn jeg var før jeg ble gravid..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 35 kg hadde virkelig vært drømmen, men tar iallfall 10 kg om gangen... Skal begynne på Grethe Roede kurs i mårra.. Håper virkelig det hjelper.. Legge om alt, mat og mere trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte på suppedietten i dag...jeg ønsker å gå ned 20 kg.....håper det går bra denne gangen...nå er jeg skikkelig motivert:)

trener aerobic en gang i uken og step en gang i uken...utenom det går jeg turer...

jeg vil bli tynnere til sommeren.så jeg kan gå i bikini og være stolt..hehe..

jeg vil veie 65 kg ca.

 

lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...